pátek 12. května 2017

Jahoda v Instagramu 3,4/17

Nechala jsem si fotky ze dvou měsíců do společného článku a teď tedy krapet lituji, neb jsem z mobilu stahovala 430 obrázků...


Jo, takhle děsivý to bylo.



Chlupatý králíček na úvod a čokoládovými pokračujeme. Protože byly Velikonoce (kdyby si někdo nevšiml) a s nimi jejich sezóna. Zastavila jsem se tuším někde na čísle sedm...


... a to jen proto, abych udělala místo ostatním pras... dobrotám, že jo.












Teda takhle naráz je to docela strašný. Takže to pojďme něčím odlehčit.




Třeba. Ne?










No dobře, tohle taky můžu. I když ta poslední nať byla pro Margo, na takovým levelu ještě nejsem.


Taky si nešlo nevšimnout že můj Instagram obsadil pan Kemílek. Je z Tchiba a s naplněným bříškem si mi roztahuje po síti. Až vás přestane bavit, dejte vědět.











Blíže popsané obsahy najdete u jednotlivých fotek tady.

Ostatní novinky se mi po profilu až tak neroztahovaly, i když koukám, bylo jich za dva měsíce taky požehnaně.


Další samolepky z Ali,...


... sportovní oblečky (dárky k narozeninám),...


... pětistépadesátédeváté tenisky,...


... sérum Clarins s dárky,...


... mikča s králíky,...


... sportovní náramek,...



... hromádka nákupního šílenství ze Shopping Fever,...


... kabeluška z výletu do Prahy,...


... a taky sluchátka z výhry u Ertea store. Začala mi šmatlací sezóna (rozuměj oteplilo se, takže můžu zase chodit všude pěšky) a tak chodím "na Otíka" a poslouchám po cestě podcasty. Taky při sportu si nemusím každých 30 vteřin vracet zpátky vypadenou pecku, takže dobrý. Jedinou nevýhodu shledávám v té efektní Elvisovské vlně, která se mi vytvoří, vyrazím-li po ránu s mokrými vlasy. 


A přes sluchátka k ušatům...


Zvědavka. Kde to neklouže, tam vleze.


Králík geometrický, pravoúhlý.


A kyselá noha. Dle výrazu by se měla mýt častějc.



Krysa je kámoška. A taky potřebuje očistit.



Ale taková kámoška, aby se s ní dělila o žrádlo, zase není. Jenom koukat.



A pak pořádně vytrávit.



Něco tam má. Buď pomluvu, nebo mrkev.


Odmlouvat neumí, ale myslím, že výraz hovoří za vše. Mazlit se nebude.



Povaleček.


Nesahat, nerušit, nedejchat. A nefotit.


Jogín. Po paničce.


Tohohle myšunka jsme měli jenom v podnájmu, už je doma.


Tak zase někdy příště... Slunečné jaro přeji!


1 komentář:

Děkuji za Váš kometář!