pátek 21. dubna 2017

Nejoblíbenější z oblíbených

Takové moje malé kosmetické best of.


Gel na obočí ColouPop

Co se týče obočí, neumím střídat produkty. Zvyknu-li si na tužku, používám tužku. Zaučím-li se se stíny, kreslím výhradně s nimi. Momentálně mám období gelu. Kalíšek od ColouPop v odstínu Dope taupe používám už delší dobu a přesto, že gel poněkud vyschl, stále je bez problémů použitelný. Kreslím s ním už spoustu měsíců a pořád v kalíšku mnoho zbývá. Za 6 dolarů bezva kup.

Nový, lesklý z horka, jinak je gel matný

Tužka HolikaHolika

První jsem dostala darem. Asi by mne samotnou nenapadlo si ji objednat. Ale je báječná a už mám tři odstíny. Nejčastěji používám hnědou se třpytkami. Je univerzální, sluší mi, dobře se kombinuje s mým běžným líčením, je měkká, perfektně kreslí a nerozmazává se. Nemám lepší. Vyjde na něco kolem 120 Kč a dá se objednat přes eBay.

Řasenka Clinique High Impact Mascara

Do kategorie řasenek bych mohla zařadit víc oblíbenců, ale mám-li vybrat jednu, tak tuhle. Dělá mi krásné řasy, výrazné pro mne tak akorát, hezky odděluje, neslepuje, nedělá žmolky a netáhne mé rovné řasy dolů. Díky různým dárkovým taštičkám jsem těch miniatur spotřebovala už několik. Jinak stejnou řasenku málokdy kupuji dvakrát. Jsem zvědavka a baví mne zkoušet stále nové.


Když už se motáme kolem těch očí, možná čekáte na nějaké oblíbené stíny. Ty tu nebudou. Protože tohle je oblast na které si trochu ulítávám a těch oblíbenců je tolik, že bych nedokázala vybrat jedny. Obecně preferuji paletky, mona už téměř nepoužívám. Je to způsobeno tím, že skoro nikdy na víčko nepoužiji jen jednu barvu a vezmu-li do ruky paletku, mám v kuse naservírováno několik ladících odstínů. Nebaví mne lovit v jednotlivých krabičkách, takže většinu samostatných stínů jsem poslala pryč a mon mám opravdu jen pár. Zato paletek na šest životů běžné ženy. Z těch nejoblíbenějších alespoň pár zástupců (seřazených v náhodném pořadí) - YSL v odstínu Nu i Paris, Naked 3, Too Faced - Natural Eyes, Clinique - A Pink Honey Affair, Rouge Bunny Rouge - Antigo... a mohla bych pokračovat ještě týden.

Štětec Hakuro H79

Štětců na oči mám mnoho, ale tohle je jeden z těch, které beru do ruky opravdu každé ráno. Když na věc přijde, zvládne nanést stíny na plochu víčka, do ohybu, i roztírat do ztracena. Pro mne základ. Mám ho už delší dobu, tak mohu i říct, že je kvalitní, vydrží a nepelichá.

Zdroj obrázku zde

Korektor Esteé Lauder Double Wear

První jsem měla v miniatuře. Oblíbila jsem si ho natolik, že v nákupním košíku skončilo plné balení a v zásobě mám další. Používám jej pod oči na prosvítající tmavá místa a vyhovuje mi jeho krytí, dokonale roztíratelná konzistence a to, že se nikde neusazuje, neshlukuje a během dne nedělá neplechy v podobě usazování v mimických vráskách. Zkoušela jsem průběžně několik vzorků jiných profláklých a oblíbených výrobků, ale žádný pro mne nebyl lepší a nemám důvod ani chuť Double Wear měnit.

Ten úplně první, mini.

Mini BeautyBlender

Velkou růžovou houbičku vlastním také a i ta je výborná. Nicméně na makeup nepoužívám výhradně jen ji, dělí se o práci s kartáčkem, takže se sem do výběru nedostala. Minihubku ale miluji a používám denně na výše zmíněný korektor pod oči. Ten aplikátorem naťupu a zapracuji houbičkou. Používám ji suchou. Práce s ní je rychlá, snadná a výsledek skvělý.

Pudr Guerlain Meteorites Compact (Pressed powder, Iluminating and Mattifying)

Že jsem ujetá na Guerlainí pudry jste si už asi všimli, takže v top výběru nemůžou chybět. Tento je béžový, matující a zároveň rozjasňující. Z logiky věci by se to mělo vylučovat, ale ono ne. Rozhodně v něm nejsou třpytky, pleti jen propůjčuje takový svěží, lehce jasnější vzhled. Bohužel se ale jedná o starou limitku, která už není k sehnání. Mám druhý kousek a budu se s ním loučit docela těžce.



Bronzer Guerlain Terracotta z letní limitky 2016

Na tenhle produkt jsem se vloni docela hodně těšila a chodila jej vyhlížet. Vypadá nádherně a je obří. Když vidím, kolik jsem vypotřebovala za ten rok, co ho mám doma, myslím, že jednou připadne i do dědictví. Na povrchu byl původně zlatý třpytivý nástřik, který vypadal krásně, ale nebyl nositelný. Velmi brzy se naštěstí setřel a nyní dělá bronzer na tváři jemný a nenásilný efekt. Nejsem si jistá, jestli by byl na tmavší pleti vůbec viditelný, ale pro mne je barevně tak akorát.



Tvářenka Clinique Cheek Contouring Palette v odstínu Defining Nectars

Když chci přirozený vzhled, když nevím co, když vsázím na jistotu, když se mi nechce nic vymýšlet a dlouze se líčit... vždycky sáhnu po téhle tvářence. Má šťavnatou a přirozenou barvu, bezproblémově se nanáší, jemně perleťově se leskne, vydrží... Je to taková moje univerzální jistota.


Rtěnka Clinique Pop Lip v odstínu Bare pop

Tuto jsem vyhrála v soutěži v době, kdy se uváděla na náš trh. Vybrala jsem si odstín Bare, neb nejradši mám přirozené rtěnky, které dělají mé rty hezčí, ale nejsou přehnaně výrazné. Křiklavé barvy se mi sice líbí, ale v běžném provozu se v nich necítím dobře. Musím si je pořád hlídat, dávat velký pozor při jídle a pití (takže furt), kontrolovat, jestli stále vypadají jak mají... Nic pro mne. Alespoň ne na denní provoz. Bare pop je barva, kterou si mohu v klidu nanést i bez zrcátka a nic nepokazím. Obsahuje perleť a na rtech je velmi příjemná a pohodlná. Skoro mi až připomíná balzám. Pravděpodobně je to jediná rtěnka, kterou možná spotřebuji dřív, než se zkazí.


Růžová voda Khadi

Péči průběžně po lahvičkách střídám a nejspíš není nic, co bych si kupovala často a opakovaně. Až na tuto růžovou vodu. Používám ji jako tonikum, každý den, ráno a večer. Občas i vmíchávám do práškových masek místo vody. Právě spotřebovávám čtvrté balení a až dojde, nejspíš zatlačím slzu, neb přímý zdroj se mi přestěhoval. Doteď jsem byla zásobována dvakrát ročně lahvičkami z Indie, kus vyšel na lidových cca 32 Kč. V budoucnu budu muset vzít zavděk českou distribucí za cenu kolem 270 Kč, nebo se poohlédnout po jiných značkách.


Samozřejmě mám víc oblíbených a spolehlivých produktů, ale v tomto článku jsem chtěla vypíchnout ty opravdové hvězdy. Na co nedáte dopustit vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!