čtvrtek 23. března 2017

Jahoda v Instagramu 2/17

Začněme rychle. Protože zíráním na tuhle zlatavou fotku se každou vteřinou zvyšuje šance, že článek přestanu psát dřív, než jsem začala a vyrazím se někam nacpat.


Burger od Büchecku se šíří sociálními sítěmi stejně rychle, jako... jako já vlastně nevím, neb momentálně jsem schopná udržet v mysli jen tu hranolku. Běžte si to zkusit a pak mi řekněte.


Kaše jsou prý #fit a #healthy. Moje teda ne.


Marně hledám mezi fotkami ve složce nějakou neprasáckou... Ale ona by vás mrkev stejně nebavila, že ne?





Avšak rovnováha vesmíru musí být. Abyste si nemyslili, že mám dobrý spalování po prababičce z osmého kolene a samo to ze mne spadne, nebo tak něco.


Protože když vám to sluší, jde to samo líp, dovezla jsem si k dělání místa na sušenky provozování zdravého životního stylu nějaká ta nová trička. Občas ve Freeportu na Hatích narazím v Nike na výprodej, kdy jsou po dvou stovkách a to mi pak v kabině nestačí věšáčky. (Fotka je z prvního kola. Příště si ukážeme druhé.)


Z dalších únorových nákupů tu mám blbosti typu hromady samolepek, ...


... mini termoforky na příští zimu do kapes, ...


... krém Clarins obdržený jako dárek k předplatnému Marianne, ...




a fotky na nástěnku. Nic víc. Přemýšlím, jestli jsem byla tak ukázněná, nebo jsem to jen radši nefotila.


Pár blbinek jsem si taky vyrobila.


Drátěnou čelenku a špendlíky na šaty.



A nyní, netřeba napětí již déle prodlužovat, to na co všichni jistě nedočkavě čekáte...


Císařovna a maestro.







Přeji vám chlupaté jaro, přátelé. Protože nevím, jak vy, ale my máme na jaře chlupy všude. Na sedačce, na oblečení, v puse, v mozku... všude. Chlupům zdar.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!