pátek 10. března 2017

Drobky XIX

Krátké postřehy o kosmetice po delší době znovu na scéně.


Tvářenka Too Faced Love Flush


Přiznávám rovnou na začátku, původně jsem si ji chtěla v plné velikosti koupit hned po uvedení na trh. Protože proč? Ušatí vědí... Ano, v reliéfu jsou králíčci. Taková blbost by mi jako důvod klidně stačila. Nicméně srdíčka moc nemusím, tvářenku jsem v té době samozřejmě nepotřebovala a taky se v Brně nedala sehnat. Takže se ke mne dostaly recenze dřív, než prašule stihly udělat účtu pá pá. Recenze byly většinou mizerné. Mozek pro jednou zase zvítězil a malovátko jsem zavrhla.


Dostalo se ke mne až v mini verzi z vánočního balíčku. Protože "mini" je další důležitý důvod k nákupu, že jo. Šlo mi teda především o dva další přibalené produkty, ale tvářenka taky dobrý. Jsem si myslela...


A ne. Není to dobrý. Prvně jsem do srdíčka vlítla štětcem na rozjasňovač, protože mi po koupeli neuschnul tvářenkový. Na obličeji se mi rázem skvěly decentní fleky a rozehnat je, mi dalo dost práce. Podruhé jsem tvářenku nanesla již klasickou štětkou a výsledek byl ještě horší. Nepřirozený, tmavý, flekatý. Přes veškerou snahu rozmazat to či zapudrovat, nakonec bylo nutné obličej odlíčit. Na takový blbnutí fakt ráno nemám čas.


Designově mě taky nějak neuchvacuje, jak už jsem psala, srdíčka snesu málokde a vypadá to jako hračka. Uznávám, že mohlo být hůř, ale do vývrtky z toho prostě nejdu.

Drobek už šel do světa a bude sloužit jinde. Jsem fakt ráda, že mi na začátku hlava zavčas vychladla a já nekoupila plnou velikost.

Tvářenka Dandelion od Benefitu


Pořídila jsem ji před rokem, v době kdy u nás nebyla, v Dillí. Takže k tvářence, jako k suvenýru, mám trošku sentimentální osobní vztah. Bohužel má jednu vadu. Nebo možná ne ona, ale já. Prostě na mně není vidět. Je krásná v krabičce na pohled, jemně třpytivě perleťová, ale na tváři abych ji i na přímém slunci hledala lupou. Zkoušela jsem s ní i zlehka přepudrovat celý obličej, ale nemá to smysl. Asi půjde také o dům dál. Fňuk. Bude se mi stýskat.


A než opustíme téma dekorativky, mám tu ještě dvě řasenky...

Colossal Volum Express Mascara

Jako nevím, jestli má cenu se o tom moc rozepisovat, protože nějakou z Colossalek vyzkoušela už snad každá. Já, abych pravdu řekla, se trochu ztrácím v jednotlivých druzích, ale zatím, ať jsem měla jakoukoli (i když zdaleka to nebyly všechny), nikdy nezklamala. Na mé řasy funguje skvěle. Pěkně je oddělí, neslepí, mírně zvýrazní a protáhne. Docela přirozený, ale přitom efektní výsledek. Kdyby ještě zvedala a natáčela, byla by snad i dokonalá. 

Gosh Catchy Eyes

Opět stručně, protože za 99 Kč v akci jsme si ji tenkrát koupily asi všechny. Ze začátku hrůza. Šíleně slepovala. Postupem času se to zlepšovalo a na konci života byla snad i super. Ale znovu nekoupím, nebudu čekat, až se madam uráčí fungovat. I když ten kartáček mi byl hodně příjemný. Jak umělé kartáčky moc nemusím, tenhle byl precizní a skvěle se mi s ním dostávalo až ke kořínkům. Ale co už, za tu první fázi fakt ne.

Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream


Mám takový dojem, že jsem ho dostala zdarma k nákupu masky. Moc mi voněl. Výrobce uvádí, že to měla býti zimní třešeň. Vůně příliš identifikovat neumím, ale může být. Původně je určený na obličej a krk. To jsem vyzkoušela pouze jednou a nezaznamenala nic výrazně pozitivního či naopak. Moc se mi (z laického pohledu, příliš se tím nezaobírám) nezdálo složení a zrovna jsem měla načaté lepší krémy, takže škatulka padla jako mazání na tělo. A to bylo boží. Škoda jen, že asi trochu neekonomické...

Univerzální balzám Road trip od Essence
 
Neekonomický byl i nákup balzámu Road trip. Hlavně proto, že jsem ho použila asi jednou, a pak mi ležel tak dlouho v šuplíku, až se zkazil. Byla to limitka a nějaká moje mánie nákupů před cestou na dovolenou. To se přece bude hodit... No, tak na cestách se to nehodilo a pak už taky ne. Takže vám ani neřeknu, jaký byl. Ale to je jedno, stejně to byla ta limitka, že jo... Proč to vlastně píšu...? Možná, abyste mě utěšili, že si občas také koupíte něco úplně zbytečně...

Lip Balm Greenland


Záležitost, kterou jsem pořídila úplnou náhodou kdysi v Rakousku ve slevě. Za 1,5 € i s malým krémem na ruce a tělovým máslem. Body butter bylo super, krém na ruce zhejtnu někdy příště, teď se mrknem na balzám.


Za mě dobrý. Vůně neurazí, nenadchne, nevadila mi. Měla jsem ho na kosmetickém stolku a používala téměř denně. Perfektně tál na puse (nemám ráda příliš tuhé tyčinky), pěkně vyživoval, byl příjemný, bezbarvý. Nemám co vytknout. Pro další nepoběžím, protože mám pomád na pět životů (Jak se to stalo? Jak?!), ale líbil se mi.

Tak, zbytek zase někdy příště. Musím napřed najít nějaké kvalitní produkty, ať je to alespoň trochu vyvážené, poslední dobou mám pocit, že mi nic není dobrý. Takže poraďte - co stojí za zkoušku? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!