čtvrtek 12. ledna 2017

Jahoda v Instagramu 12/16

Chtěla jsem v prosinci pokračovat s kosmeticky-nákupním půstem, ale moc to nevyšlo.


 První obrázek představuje obsah adventního kalendáře,...




...pak jsem zas narazila na 60% slevu na Guerlain,...


... taky přiletěla na svátky indispojka a dovezla mi před časem objednané Khadi,...


... poslali mi kupon na Rimmelku za 60 Kč,...




... něco nadělil Ježíšek ...


... a něco Lištička v soutěži. No, v novém roce budu krásná a voňavá. Jako doposud samozřejmě. A taky trochu vyžraná...








Ba ne, já přes svátky nepřibírám. Nikdy. Většinou se totiž přežeru ještě před nimi a pak už je mi blbě.



Taky jsem v první polovině března honila korálky všude po bytě a náramkovala jeden kroužek za druhým.



Dárky k svátku. Jestli vám připadá, že to u nás musí vypadat jako v muzeu králíků, tak kupodivu ani ne. 









Zkouška bdělosti... ano, mezi králíky byl křeček. Ségra nechtěla, aby byl její mrňous na Štědrý večer sám, tak ho vzala s sebou k rodičům. Jsme švihlá rodina, nepopírám.


Na závěr už jen výběr z roku 2016 podle liků a... hlavně nezmrzněte!

1 komentář:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!