středa 21. prosince 2016

Jahoda v Instagramu 11/16

Už se válíte? Vánočně? Všem s kladnou odpovědí nepokrytě závidím. A že je takových v mém okolí dost...


Já bohužel zařezávám standardně do pátku, ale našla jsem chvilku alespoň na krátký obrázkový článek. Zdali bude ještě nějaký mezi svátky nevím, děj se vůle králíkova.


Co se týče kosmetických novinek, snaha držet se zkrátka stále pokračuje, úspěšnost však už trochu pokulhává. Cicalfate jsem nekoupila z rozmaru, ale jako podporu na hojení jizev. Červená tužka už trochu z rozmaru byla.


Guerlainí pudřík pak úplně. Ale sledujete...


... dostatečný argument, ne? A to je z nákupů všechno, takže to nebylo, zas až tak strašný, jak jsem si myslela.


Je to prostě mazel. Ten pudr, ne Burak. A tak byl násilně vecpán všude. Třeba i na fotku s medovníkem.


Adventní kalendář jsem dostala předčasně od Mikuláška. Tak hodná jsem nebyla, ale nikomu to neříkejte, protože je super a vracet ho nebudu.


Když mluvíme o Mikuláškovi... nechtějte vědět, kolik už jsem jich sež zprovodila se světa.


Normálně se totiž přibírá přes Vánoce. Já nikdy. Já to stihnu už před nima.



Mám tu tedy ve složce i něco jakože zdravýho, ale tím neoblafnu ani sebe.


Kosmetika nově koupená už byla, tak teď ta, co jsem ji vytáhla z vinotéky úkrytu a začala používat. Bio Havlíkův balzám na rty. Ve zkratce nic moc. Příliš tuhý, blbě se nanáší a tak...


Odlakovací podušky Look by Bipa, suvenýr z nějakého výletu do Rakouska. Na třpytivé laky a podobné blbinky slabé, pohotovostně na běžnou manikůru fajn.


Mycí gel Bioderma Sébium. Na obličej mi nevyhovuje, ale na čištění BeautyBlenderu je super.


Peeling Biotique z Indie. Suvenýr koupený na slepo. Tady ho pravděpodobně neseženete, ale kdyby náhodou... nebrat. Nepeelinguje.


A teď dva milášci (až tak, Lucie? Smajlíka obracejícího oči v sloup si domyslete). Další Guerlain. Zmatňující a zároveň lehce rozjasňující (ne, žádný třpytky ani perleť!) pudr. Už se bohužel neprodává. Mám poslední a až nebude, zatlačím slzu.


Odličovací balzám, v terminologii mého chlapa sádlo, od Esteé Lauder. Odličuje dobře, pohodlně, nedráždí. Fajné. Ale stojí dardu. Nemám srovnání s jiným, výhledově až spotřebuji všechny nasyslený odličovače (takže cca do pěti let), ráda bych zkusila ten od Clinique.


A jen taková závěrečná kosmetická vsuvka. Důvod proč potřebuji pořád nový a nový stíny. Protože takový ještě nemám.


Tím jedním úvodním králíkem to samozřejmě neskončilo, zbytek na závěr.


Margo maskovaná za činčilu.


Pohodové Vánoce přejem!

2 komentáře:

  1. Super fotky! Sádlo mě pobavilo. :D Krásné Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Tobě také. Vlastně teď už spíš šťastný nový rok! ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!