pondělí 21. listopadu 2016

Jahoda v Instagramu 10/16

Na žádném větším výletu už jsme v říjnu nebyli, tak tu mám jako otvírák fotku z milého Brna...


Takhle ten podzim vypadal vážně pěkně, ale mrzla mi prdel, takže ne.


Blbnutí venku už jsme oficiálně ukončila a zahrabala se zase do gymu.


Nějaký ten protiklad.


To tak vlezete náhodně u chlapa do kufru auta a... Musíte zas běhat. To jedno svezení mi nějak záhadně přidalo kilo a půl na váze.


Za kosmetiku jsem v říjnu neutrácela (samotné se mi nechce věřit) a tak snad jediný balík, který mi došel, byl plný zrní. Čtyři kila...



Ba ne, ještě diář, plánovač a lepíky! Ať je ta práce trochu veselejší.



A ať tu kosmetiku nevyblokujeme úplně... Tyhle hračky nejsou nové, ale až teď jsem je začala pořádně používat. Mufe pudr zmatňuje a je fajn, Guerlain Meteorites jsou prostě obsese a i kdyby byly na nic, tak nejsou. Lisované kulky jsem na sebe prášila teďka dost hojně, protože dvě vyšmiklá znamínka na obličeji mi na nějaký čas znemožnila používat make-up. Na léto jsou na můj vkus moc lesklé, do pošmourna akorát.


Khadi oční gel zkouším průběžně, ale zatím moc nenadchnul. Jako laikovi mi přišel super složením, ale zázraky se zatím nestaly. Ještě mu dávám šanci. Celkově mám v plánu nějaký článek o Khadi kosmetice, ale slibovat vám to nebudu... Znáte mě.


A než se dostaneme ke králíkům, mám tu mimo téma hruškový koláč. Se mi líbí, tak jsem ho sem musela dát. A je děsně zdravej, vločky, fit, healty, sluníčka, kytičky, jenorožci a tak. I přes tu strouhanou čokošku nahoře.


Madam je taky děsně sporty. Nejvíc když olizuje moji opocenou činku.


Jinak je vyznavačkou veganské RAW stravy, samozřejmě. 


Akorát nám z toho trošku opelichala. Oddělil se z ní další králík. Hugo. Nechcete svetr?


Jimmál tu dneska není, ale žije! Mějte se fajn a nezmrzněte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!