středa 16. listopadu 2016

ColourPop na obočí

Na místě, kde normální lidé mají obočí, mám já tři chlupy a ještě ve skoro neviditelném odstínu. Dlouho jsem to neřešila, což mělo za následek excelentní bez a poloobóčové fotky na dokladech (vždycky si vzpomenu na Milhouse ze Simpsons, kterému ty modré oblouky furt někam cestovaly). Pak nastalo období "chci vypadat jako člověk, ale jsem líná po sobě něco kreslit", takže proběhla zkouška permanentního make-upu v decentní barvě i provedení. Úplně permanentní to nebylo, cca po dvou třech letech barva zmizela a zůstal lehký nádech, který najdu jen když hodně hledám. Jenže to už nastoupila moje šminkovací mánie, takže teď kreslím. Aktuálně s malovátky od ColourPop.


Gel mám odstínu Dope taupe. Vybírala jsem podle prvních pár swatchů ihned po uvedení na trh a byla to trefa do černého. Nebo spíš hnědého. Odstín není ani trochu do červena, s čímž na našem trhu obvykle bojuji. Je to můj první a vlastně zatím jediný produkt tohoto typu, takže nemám s čím srovnávat, ale jsem velmi spokojená. Za cenu příjemných šesti dolarů skvělý produkt.

Foceno ihned po donešení, bylo velké vedro a produkt se trochu rozpouštěl. Běžně je matný.

Nanáším štětečkem a střídám dva podle nálady. Zkosený plochý z Douglasu a tentýž typ od Essence. Minimálně Essencí byl původně určen na linky, ale asi jako jedné z mála mi v tomto směru nevyhovuje a celý se roztřepil, takže slouží jinému účelu. Práce s gelem je rychlá a jednoduchá, dobře kryje a není přehnaně křiklavý. Po vyčesání řasenkovým kartáčkem se snadno utlumí i ostré okraje. Párkrát jsem s ním absolvovala velmi horké počasí a neroztéká se, nezlobí. Nicméně stoprocentně voděodolný spíše není, pokud si vlhký obličej promnu rukou, barva se trochu setře. Běžný provoz horkých dní však zvládl bez problémů.


Jsem hodně zvědavá, jakou bude mít obsah kelímku do budoucna výdrž. Momentálně má 7 měsíců, je na něm znát vysychání, ale zatím je použitelný. Pro mě super, určitě jednou pořídím znovu.


Tužky na obočí příliš nemiluji. Upřednostňuji nanášení štětečkem, takže stín, nebo výše zmíněný gel. Jsou však situace, kdy je tužka praktičtější. Většinou cesty nebo líná rána. Se žádnou z tužek, které jsem doposud zkoušela (převážně z drogerií) jsem nebyla spokojená. Častý červený nádech, celkově nevhodný odstín, tvrdá tuha, nebo barva nechytající na kůži, to byly nejčastější problémy mnou používaných malovátek. ColourPop je první tužka, kterou nepošlu dál a pravděpodobně i spotřebuji. Odstín Bangin Brunette se mi opět podařilo trefit dobře, tuha je tenká, měkká a velmi snadno a dobře maluje. V průběhu dne drží na místě, běžný provoz zvládá do večera bez problémů (žádné extrémní prostocviky jsem s ní však nezkoušela). Na opačném konci je kartáček a k celé pastelce mám výtku jedinou - rozdílná velikost vršků na tuhu a kartáček způsobuje rychlý úbytek obsahu. Rozumějte, dost často si to pletu a na tuhu nasazuji vršek menší, čímž si samozřejmě vyčuhující kousek tuhy ulomím. V ranním spěchu běžná věc a trochu k vzteku. Tužka je opět za fajn cenu 5 $ a už tu mám jednu do zásoby a další jsem kupovala mámě.

Obojí jsem pořizovala ještě před tím, než k nám ColouPop začal posílat a přímou objednávku tudíž na kontě nemám. Poštovné z Ameriky je dostdrahé, ale za těch pár měsíců, co zasílají, byl už dvakrát celosvětový free shipping, takže pokud nespěcháte, není to problém. Jen pozor, může vás potkat clo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!