pátek 25. listopadu 2016

Balení dárků IV

Ano, už mám nějakou dobu téměř všechny dárky. Ano, dost možná jsem cvok. Ale, opakuji to každý rok, nesnáším prosincová nákupní centra plná zmatených lidí kteří neví co chtějí, naštvaně se žduchají u regálů a hází do košíků cokoli z povinnosti, jen aby už to měli za sebou. Já si raději Vánoce užiji v klidu. Proto se už pomalu vrhnu i na balení, vždycky mi celá akce zabere minimálně dva dny a zabordelaří půlku bytu.

Minulý rok jsem zaspala, tak letos navazuji na přerušenou tradici a přináším pár nápadů na balení.

Zdroj

Klasika v něžné a do detailu dotažené verzi.

Zdroj

Tohle asi letos v nějaké obměně vyzkouším, mám tu červené a bílé výlisky sobíků z filcu.

Zdroj

Různých ozdob je teď po obchodech všude plno, tak proč je nevyužít i na dárek. Na příští rok můžou viset na stromečku.

Zdroj

Když dojdou mašle, oškubte květinu. Minimálně bobkový list máte ve spíži určitě.

Zdroj

Že zaběhnu do lesa pro nějakou tu přírodninu si říkám už kolikátým rokem, ale stále toho nejsem schopná.

Zdroj

Se znám, nejinak tomu bude určitě i letos. Budu muset ty větvičky nejspíš taky jen nakreslit.

Zdroj

Kdo má po ruce filc a neví co s časem, spíchne si i jednoduchého perníčka. Dovnitř je ideální duté vlákno do polštářů, ale určitě poslouží i na kousky nastříhané zbytky filcu. Vata taky, ale nesmí se vám panáček namočit.

Zdroj

Taková ta klasika.

Zdroj

Něco pro mlsaly.

Zdroj

 Kolíčky jsou roztomilé. Třeba na cedulku se jménem. Hlavně když dárkem nebude prací prášek.

Zdroj

Co takhle nějaké razítko? Nemáte? Vyrobte z brambory.

Zdroj

Nebo poťupkujte gumou z tužky.

Zdroj

Korálky s písmenky jsem zrovna minulý ten viděla v obchodě. Sakra.

Zdroj

Myslíte, že by se dal použít i fáček? (Zdravotní pomůcka, víte co myslím... jak se tomu říká správně?)

Zdroj

Trošku mě to svádí napsat, použijte roličku od toaletního papíru. Ale mám strach, že mě militantní hygienici ukamenují. Navíc by to nebylo hezké. Na netu jistě hravě najdete jednoduchou šablonu, jak krabičku vytvořit z papíru.

Zdroj

Ale kdyby do toho přeci jen někdo chtěl jít...

Zdroj

Tady jen dejte bacha, aby obdarovaný dárek pod stromkem našel.

Zdroj

Vytuněná verze.

Zdroj

Nápad rovnou na celý dárek. Třeba pro kamarádku.

Zdroj a obrázek k vytištění

Rudolf mě pobavil.

Zdroj

Aby těch sobů nebylo málo.

Zdroj

K nim jednoho českýho jelena... Jelenolaň...

Zdroj

A Santu, Dědu Mráze, nebo koho chcete.

Zdroj

Na závěr všech tvorů už jen medvěd.

Zdroj

Superjednoduchý tip pro chlapy a baliče z donucení.

Zdroj

Taktéž.

Zdroj

Úplným závěrem už jen návod na výrobu mašlí, protože ty z obchodu jsou v některých případech až nesmyslně drahé.

Tak. A teď mi prosím poraďte, jak mám zabalit 200 litrový pytel polystyrenových kuliček (výplň do křesla), které si přála od Ježíška moje sestra?!?

Nápady z minulých let najdete tady: I, II, III

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!