pátek 21. října 2016

Jahoda v Instagramu 9/16

Fotky ze září. A aby bylo jasno, já je nepublikuji pozdě. Samozřejmě nejsem líná psát a času na to  mám taky hromadu. Publikuji s odstupem proto, abych se těm, co mě sledují přímo na Insta hned neopakovala. Tak určitě.


Vůbec to není tak dávno, že tenkrát bylo ještě hezky.


Luhačovice jsou naše každoroční záležitost.


Letos jsme navštívili mimo jiné i čokoládovnu. Bonbonky nejsou úplně top, ale poslat do bříška se to s radostí rozhodně dá. Řecká taverna byla na oběd nejlepší volbou za několik posledních let. Buchta a bruslení, to už proběhlo doma.


 Co to šlo, chytala jsem poslední slunko. Při běhu,...



... na balkoně,...


 ... na zahrádkách,...




... i v Piknikboxu.


Na fících jsem si, dokud byly v akci za pár kaček, docela ujížděla.




Dalším úletem září byl objev luxusního hummusu z Lidlu. Konzumování po platech zastavila až změna počasí a s ním nemožnost nechat celou noc otevřené okno...


Jo, tohle je tak nějak celý můj stravovací systém. Bez levé části jsem nešťastná, bez pravé tlustá. Jing, jang, chápete.


Co se týče kosmetických novinek, trochu jsem se urvala ze řetězu. V poslední době se držím v klidovém režimu, ale Dny Marianne jsou prostě průser...


Dvojku Naked jsem měla v merku už dlouho, ale chtělo to slevu. A dárečky, jasně. K tomu dvě tužky, protože těch mám málo. Fakt.


V Sephoře jsem do košíku založila taktéž dlouho vyhlídnutou miniaturu MUFE pudru. Paradoxně tyhle pudry víc využívám v zimě, takže už nastává sezona. Tužku k tomu a u pokladny rtěnka s řasenkou bonusem.



O nové stíny Rouge Bunny Rouge Caliche zas bylo třeba se skoro poprat, dostali tři na prodejnu. Mně krabičku zamluvila Janča, která ukořistila předchozí dvě. Jinak už tam stála slečna v pozoru coby náhradnice.


K tomu dárkem plátýnková šnečí maska Mitomo, ale to všichni víte. Zkoušela jsem a krom pocitu hýčkané paničky s mopslíkem se nic víc nedostavilo. 


Z Aliexpressu mi přišly tyhle profláklé štětky na nádobí. Nejvíc se osvědčila ta vpravo, na makeup je skvělá. Jen po umytí strašně dlouho schne, tak mám objednanou samostatně ještě jednu,  na střídačku. Ta vlevo je tak obří, že se ji z pudu sebezáchovy bojím použít.


Ať ty přírůstky máme komplet, z časopisu jsem vylovila mýdla. 


Co se týče minusových položek, zveřejňuji pouze ty, co mě maximálně uspokojily, nebo kousky s výstrahou. Do druhé kategorie patří tahle micelárka, celá jsem se po ní osypala. Uvidíme, možná si vyslouží i samostatný hate.


A tenhle krém na ruce taky nekupujte. Je to kluzký, nic to nedělá a stojí to za prd.


Vzhledem k postupnému zatemňování oblohy, vrátila jsem se i ke kratochvíli především hnusných dní. Korálkům. Z toho nahoře jednou bude kabelka...


... a z ušáka netuším. Nějaké rady? Má asi 7 cm. Původně měl sloužit jako brož, ale na to je velký a měkký. Možná nášivka?


Říkal někdo ušák?



Dáváme jí najíst, fakt...




Těžký život králíka. Přeji vám stejný. Mějte se!

2 komentáře:

  1. Fíky, ale obecně jídlo v akci, jsou moje oblíbeny :D hned bych si dala!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý jídlo v akci je rozhodně nejlepší :D Ještěže nám nechodí letáky :D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!