pátek 9. září 2016

Jahoda v Instagramu 8/16

Původně jsem vám sem dnes chtěla dát recept na švestkovou buchtu, ale zapomněla jsem fotky. Tak snad příští týden. Nebo taky někdy až bude úplně po švestkách.


Pěkný, co? Takovej náš normální dvoudenní výlet do Rakouska.


Prvně jsme omrkli klášter Melk. To nahoře je docela povedené schodiště.






Na cestě zpátky nás to ještě neplánovaně zaválo do Vídně, kde jsme zase, úplnou náhodou, objevili další trhy s jídlem.


A protože nám zachutnalo, odskočili jsme si tam ještě jednou v týdnu na večeři.


A trochu rychlých nákupů.


Jinak jsem stihla ještě jednu koupačku (Therme Laa),



... návštěvu brněnského technického muzea, 


a piknikování v parku.


Jeden obrázek tu mám i z běžné cesty do práce. Ptačí lázně.


A protože jsem přeskočila klasickou úvodní porci fotek s jídlem, tady jsou.




To poslední je jakože kari s kokosovým mlíkem. Vařila jsem to poprvé a bylo to děsně dobrý. Myslím, že bude brzy repete.

A od jídla se ještě vrátím k nákupům, dneska je to takový na přeskáčku.



Sprchové pěny a tvářenku (zlevněnou na necelá 2 €) jsem si dovezla z Rakouska,


... Becca Opal mi dorazila po dlouhé době, kdy se proletěla dvakrát z USA tam a zpět,


... stejně jako všichni jsem ve slevě koupila Gosh řasenku ...


... a nakonec i Rimmel rtěnku které jsem odolávala přesně do té chvíle, než ji v DM stáhli také na 99.


Tohle jsem nově nepořídila, to je fotka kochací.


A tohle varovná. Micku Balea mám doma už chvíli z DM boxu, ale teď na ni nedávno přišla řada. A nedělá vůbec, ale vůbec nic. 


Co napsat, než jen otřepané, ušáci na závěr...


Margo maká. Není to žádná máčka. Ale těch deset kilo už na ni přeci jen bylo dost.


Zato Jimmál postavu do plavek moc neřeší.


Ale ona si madam ráda dopřeje, takže se to srovná ...


Takhle mi tu po večerech trsá ;),


... krade krabice ...


... a když má jó náladu, chodí se i mazlit.

Chlupatý konec léta, přátelé!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!