pátek 12. srpna 2016

Jahoda v Instagramu 7/16

Koukám, mám to tu zase samou snídani...


Obnovila jsem totiž tradici víkendových kaší. I když na léto se mi tak úplně nehodí, je to dobrota a na dlouho nasytí. Nemózuju tak za hodinu kolem ledničky, s úmyslem natlačit do teřichu nejsladší věc, kterou najdu.


Na všední dny jsem si minulý měsíc začala péct zdravé dortíky.


Opět zasytí, je to dobře přenosné do práce a i když to není kulinární majstrštyk, chutná mi to.


Ne že bych už ale zobala jen vločky...






Co se týče nákupů kosmetiky, byla jsem v červenci obzvláště disciplinovaná.


Miniaturky jsem koupila z důvodu roztomilosti když mě svrběla kapsa po výplatě...


... a opalovačák byl nutnost. 


Inglotí kapky pak částečně také, neb tu mám několik skoro vyschlých gelových očních linek a díky tomuto je mohu zase používat. Měla jsem na Duraline zálusk už delší dobu, ale v Brně mi neustále tvrdili, že je vyprodán. Dle mého názoru ho ani vůbec nemají. Nakonec jsem požádala chlapa, ať mi kapičky doveze z Prahy. A to je z kosmetiky vše. Vzorňák, co?


Kdybyste však chtěly utrácet vy, ColourPop už zasílá i do ČR.


Při povýplatovém tažení obchoďákem jsem tenkrát k minirtěnce přihodila pyžamo. Další. Nevadí, že bych v nich mohla strávit zbytek života. Když má zajíčky, musí se mnou.


Bude mi ladit k Margo. Na fotce je myslím názorně vidět, co si o tom myslí.



Tady madam přemýšlí, jak by se dostala za něj, k misce :))



Ovoce, to je její. Sedím-li s ním na sedačce, je schopná mi narvat hlavu do talíře a půlku mi sežrat. Minule dokonce ukradla ze stolu i slupku od banánu, kterou tam chlap odložil (ta jí ale byla záhy zabavena).


Ušáci tentokrát článek uzavírat nebudou, ještě tu mám několik střípků z výletů. První je Mikulov. Jídlo pochází z kuchyně bistra Kuk a restaurace Marcela Ihnačáka. Dále je na fotkách židovský hřbitov a soška z Archeoparku v Pavlově.


Druhá mozaika zobrazuje Porčův mlýn o kterém už tu řeč byla.


Na jeden den jsem si odskočila i těsně za hranice, k rakouským sousedům do Therme Laa...


...a ani kulturu jsme nevynechali. Hra Romeo a Julie byla krásná a nezkazil nám ji ani vytrvalý déšť.


A tak ještě jednu kreslenou Margotku. Na úplný konec ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!