pátek 5. srpna 2016

Havlíkova apoteka

Sešlo si mi doma několik výrobků od Havlíkovy apoteky, tak si to říkalo o článek.


První věc z Apoteky, kterou jsem si pořídila, byl krém na vlasy. Viděla jsem ho u Adi na Instagramu a ona byla tak hodná, že mi na příští rande donesla vzorek. Vlasy mám vlnité až krepaté a suché. Často si je nečešu, protože po použití hřebenu většinou vypadají hůř, než před tím (což neznamená, že bych chodila jak lesana, korekce povoleny). Po rozčesání se mi to u hlavy splácne, zato od půlky roztřepí do všech směrů, každý vlas jinam... No, těžko se to vysvětluje, nebudu se zamotávat, ale prostě to vypadá blbě. Krém mi ale konce zase alespoň trochu slepí k sobě do koukatelné, vyvážené podoby a já nepřipomínám kokršpaněla s packou v zásuvce. Oleje tohle dokázaly pouze dočasně, krém je zkrotí na celý den. Pro mne skvělý pomocník, koupila jsem plné balení, ale věřím, že kdo má třeba vlasy rovné, tolik ho neocení.

Zkušenost s vlasovými krémy jiných značek nemám, nemohu porovnávat. Používám vždy jen malinko (do konečků), takže mi tento nejspíš vydrží věčnost. Co se týče vůně, je zvláštní a docela výrazná. Mně nevadí, ale někomu by mohla. Jinak bych měla ještě lehkou výtku k tomu, že krém docela lepí a vlasy zatěžuje. Víc se cuchají a vyžadují dřívější umytí.

K Vánocům mi pak Adi darovala makový olej. Ze začátku jsem moc nevěděla co s ním, tak mi chvíli stál na stolku. Po návratu z Indie jsem ale měla pleť v docela špatném stavu. Zkusila jsem použít tohle a byla jsem nadšená, dost mi pomohl. Používala jsem ho pak místo nočního krému do konce zimy. Na léto potřebuji lehčí a méně mastné mazání, takže šel do šuplíku a pokud se toho dožije, na zimu se k němu chystám vrátit. (Psala jsem o něm už tenkrát tu.)


Další výrobky se mi pak podařilo vyhrát před časem v soutěži na Instagramu.

Ranní čistící maska


No, upřímně, jestli čistí, nemám tucha. Nic takového jsem nezaznamenala. Četla jsem i nějaké komentáře, že složení není úměrné ceně. Netuším, nerozumím tomu. Mně se líbí. Především proto, že po ránu příjemně osvěžuje. Může za to nejspíš hlavně ta bylinková vůně a mírně chladivý efekt. Masku nepoužívám zdaleka denně, na to po ránu nemám čas, ani náladu. Mažu se s ní o víkendu, až se proberu. Nanáší se velmi dobře, smývá malinko hůř, mám pocit, jako by stále nějaký povlak zůstával, ale nevadí mi to. Často ji nechávám na obličeji déle, většinou tak po dobu snídaně. Mezi tříminutovým a půlhodinovým působením nevidím rozdíl.


Celkově mi maska vyhovuje. Nemůžu říct, že bych zaznamenala nějaké objektivní výsledky, ale jednoduše je mi příjemná. 

Balzám na rty


Mám ho na nočním stolku a používám občas před spaním. Nevidím na něm nic zvláštního, prostě slušný balzám. Žádný must-have ani adept do pekla.

Krásné ruce


Tenhle krém se mi líbí. Jestli někdy dopotřebuji všechny zásoby a zbude mi pak z důchodu ještě nějaká kačka, koupím si ho znovu. Za prvé mi vyhovuje konzistence. Je tak akorát. Příjemně vyživující, ale žádný hutňák, který by bylo těžké rozmazat. Za druhé mi voní. Moc. Jako cukrové bonbony Lipo. Krém mažu před spaním a pokud to neflákám, funguje. Nemám co vytknout.

Mycí elixír na intimní partie


Šmidli mydli. Co dodat. Mám mini verzi, myje, pění, hezky voní. Znovu kupovat nebudu, spokojím se s čistou vodou.

Ještě tu mám pár kousků, ale ty si nechám zase na příště. Hezký víkend!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!