pátek 10. června 2016

Jahoda v Instagramu 5/16

Nějak mi dneska prostě nedalo, abych článek neotevřela touhle krasavicí...


Tak to dneska vezmeme pozpátku, tedy od králíků. A že jich je...


... ležící,...


... spící, ...


... mručící,...


 ... hnízdo stavějící,...


... žrádlo vyhlížející,...


 ...mrkve ve snech počítající,...


... i kožich chladící.


Taky tu mám tematicky ještě tenhle obrázek. Bohužel neznám zdroj, koloval někde po internetu. Ale je docela přesný.


A tohle už je poslední ušák, kterého tu dnes uvidíte. Krém Nivea jsem, jako profláklý zajofil, dostala dárkem od Adélky


Jinak mi v kosmetickém šuplíku minulý měsíc přibyla paletka Chocolate Bar od Too Faced. Pokukovala jsem po ní dlouho a s 30% slevou už mi skočila do košíku nějak sama.


Stejně tak e-shop Douglasu zaútočil třicítkou, a tak to dopadlo takhle...


 


Paletku Antigo od Rouge Bunny Rouge jsem pak pořídila ještě o pár dní později. Původně se mi podle fotek zdála hrozně nudná a obyčejná. Nechápala jsem, proč ji všichni tak opěvují a neměla se na ni v plánu jít ani podívat. Ale bylo mi řečeno, že abych rozuměla, musím si sáhnout. A já byla nějakým záhadným omylem v obchodě. Tak jsem si sáhla. Neměla jsem to dělat. Ušetřila bych.



Posledním kosmetickým nákupem byla tahle královská maska. S Havlíkovou čistící verzí jsem spokojená, teď zkouším i tuhle.


Mimo zmíněné mi ještě přišly boty. Začíná se ze mne pomalu stávat tenisková královna. 


Protože třeba jít na piknik v jehlách je o zlomenou haksnu, že jo. A ano, to jsou jiný boty. Vůbec ne podobný. Úplně jinak modrý.


Krom povalování se na dece, navštívili jsme i hrad Veveří.


A Znojmo s jeho Garage Designem...


... a luxusní čokoládou. (Jo, vidíte správně, zase jiný tenisky. Prostě je potřebuju všechny, no. Co na tom, že třeba do práce v nich mohu minimálně.)


Pak taky Maďarsko...


... s jejich originálním gulášem. A když už jsme volně propluli k tomu jídlu...



... nejmilovanější palačinka ze stopadesátéhoosmého úhlu...


... a její slaná verze. Dobrá byla. Ale Nutella a banán je Nutella a banán.

Víc jídla už tu nemám jen chuť na tu pitomou palačinku a tak bych měla končit. Dovolím si ale ještě malou inzertní sekci. Prodám peletky Clinique:


08 ticklish


10 going steady

Obě minimálně používané, více informací tady a tady. Kus za 500, předání v Brně, nebo poštou za 60 Kč. Při koupi obou paletek sleva 100 Kč. Případné zájemce prosím o mail na jahodavcokolade@gmail.com

2 komentáře:

  1. Ja vim, ze tu jsou hlavne fotky i tohohle prispevku...Ale mas talent na psani.Uplne si umim predstavit ze vydas knizku.Proste celkove kdyz te ctu,mam liby pocit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, děkuji Iri, to je od tebe moc milé.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!