středa 22. června 2016

Drobky XVIII

Uklízela jsem. A při tom chytla do rukou věci, o kterých se hodí napsat pár řádků.

Už jste na sebe někdy mazali něco, co smrdí jako ryba? Nebo taková ta nepříliš vábná část mořského přístavu se zatuchlou stojící vodou? Asi ne, co?  Přesně tohle cítím z tělového mléka Bioderma Atoderm Lait.

Zdroj

Ano, já vím, je to divný. O to víc, když to tam asi cítím jenom já, protože partnerovi krém voní úplně normálně jako kterýkoli jiný. Ale já ho nemůžu vystát. Ten krém samozřejmě. Funkce nefunkce, ač nerada zbytečně vyhazuji, letí mi z koupelny i když je v něm ještě tak čtvrtina obsahu. Tu "svěží jemnou parfemaci" (viz. obal) už dál nezvládnu.

Další věc, která šla pryč spolu s ním je bílý balzám na rty od Marionnaud. Dostala jsem ho před časem k nákupu a je úplně na nic. Po namazání okamžitě bez účinku zmizí. Věc naprosto zbytečně zabírající místo na poličce. Fotku buhužel nemám, protože se mi podařilo hodit jej omylem za skříňku a Google nic nevydal.

Co funkci prokázalo, byla podkladová báze pod oční stíny od Narsu. Měla jsem vzorek a vydržel mi jen chvilku. Buď ho tam bylo žalostně málo, nebo možná spíš z té kouzelné tubičky jen nejde ven. Každopádně sama báze nebyla špatná. Ale zas se mi nezdá, že úměrně ceně. Třeba levnější Zoeva mi prokazuje stejnou službu. Chvíli jsem opovážlivě tvrdila, že i Catrice, ale v tomto případě to byla chyba. Každopádně mě za plnou cenu Nars nestojí a kupovat další nebudu. Hodí se však říct, že mám poměrně bezproblémová víčka a většina věcí mi na nich slušně drží i bez podkladu.
Co mi oči naopak pozlobilo byl gel/krém Estee Lauder Advanced Night Repair Eye. Měla jsem opět jen malé vzorkové balení o 5 ml, takže nějaký dlouhodobý účinek mi nepřísluší komentovat, každopádně mne kolem očí lehce pálil a celkově dráždil. Tohle rozhodně nebude můj kámoš.

Mnohem lépe mi vyhovoval před nedávnem domazaný Ibuki od Shiseido. Oční krém v tubičce o klasických 15 ml, s příjemnou lehkou konzistencí. Hezky se roztíral, dobře vstřebával a pokud se mi nedostal přímo do oka, na což jsem mistr, nikterak nedráždil. Jemně a hezky voněl, což bych si sice u očního krému klidně odpustila, ale nepřekáželo to. Co se týče hydratace a péče, fungoval na jedničku, na posouzení korekce vrásek zatím nemám dostatek materiálu. Balení mi i vcelku dlouho vydrželo. Jo, za mě dobrý, ráda si ho zase někdy pořídím.


Taková ta klasika, co zná i díky Instagramové masáži jistě většina, je Clinique Moisture Surge. Plné balení jsem nikdy neměla, zato díky různým dárkovým taštičkám se mi tu sešla již pěkná řádka miniatur. A pořád nevím, jak to spolu máme. Chvilku ho miluju a další jsem z něj v rozpacích. Vyhovuje mi docela na léto. V zimě mi nestačí. Aktuálně ho dávám pod EE krém. Líbí se mi, jak je lehký a rychle se vstřebá. Nelepí. Neobtěžuje. Ale zas někdy tak divně klouže až to sviští. A sem tam, hlavně když s ním začínám, objevují se mi na tváří nějaké ty nesouhlasné projevy v podobě pupínků. Takže, já vám fakt nevím. Vztahovou řečí Facebooku... Jsme ve složitém vztahu.


Pak tu mám ke zdrbnutí ještě Zkrášlující čistící micelární olej od Vichy. Co se týče toho zkrášlení nevím, nevím, miss se ze mne překvapivě nestala. Ale čistí pěkně. Především velice jednoduše, vhodné pro líné dny. Stačí stříknout do dlaní, pošmudlat po celém obličeji včetně očí a opláchnout vodou. Pokud bych si dala extra záležet, nejspíš by nebylo nutné přidávat další krok. Ale vzhledem k tomu, že jsem flink, dočišťuji pak pro jistotu ještě pleť tamponkem s micelárkou. Jinak vůbec nevysušuje, nedráždí a hezky voní. Složení, tuším, díky minerálnímu oleji na prvním místě, až tak moc sluníčkové nebude.


A závěrem jeden kousek z dekorativky. Make-up v tyčince, Chubby in the nude od Clinique. Mám odstín 06 intense ivory a je sympaticky světlý. Na běžné dny pro mne ale tato hračka není. To nanášení mi v normálním provozu nepřijde až tak komfortní a výsledek je jen uspokojivý. S klasickým makeupem nebo BB (EE a spol.) se mi v domácím prostředí pracuje lépe a dosáhnu lepších výsledků. Tyčinku taky oproti klasice musím dost zapudrovávat, abych se neleskla.


Kdy ale je naopak tyčka neocenitelným pomocníkem jsou cesty. Nemyslím luxusní dovolenou na kterou si vezete kufr kosmetiky a máte hoďku na to, hodit se do gala před večeří o patro níž. Myslím takové ty chvíle, kdy sedíte ve vlaku/na zemi/ve stanu a máte asi tak třicet vteřin času, minimum místa v batohu, zrcátko o velikosti pětikoruny a snažíte se udělat něco, abyste nevylekala i jeleny v lese. V tu chvíli mi stačí řasenka, tužka na obočí a tahle hračka, abych začala připomínat živou osobu. A nebo taky ne a prostě klidně straším ty jeleny.

Zbytek si dáme zase někdy příště. Mějte se fajn!

2 komentáře:

  1. NARS báze nic moc jo? Tak to ráda slyším, aspoň mě mastňáka nebude lákat. :) A ta Clinique paletka vypadá moc pěkně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak úplně nic moc bych neřekla, spíš průměr. Podle mne neadekvátní ceně. Ale mastňák nejsem, takže to nemohu soudit.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!