středa 18. května 2016

Lakovna

Tahle rubrika tu v podobě, v jaké byla dřív, už nejspíš nevyjde. Občas na blogu ale najdete článek ve formě, kterou Vám přestavím dnes. Víc obsahu, méně řečiček a prakticky totožných fotografií.


Růžová kreace vznikla za použití laku Uma Wonderful Life a zlatého Look by Bipa č. 12. Uma je kvalitou docela katastrofická. Špatně kryje, pruhuje, pro dosažení alespoň ucházejícího výsledku jsou třeba tři vrstvy. Naštěstí slušně schne. Balení malé, štěteček taktéž. Po zkušenosti s ním už jsem jiný ze základní řady nekoupila. Dva mám z nějaké limitky a ty jsou mnohem lepší.



Look jsem si dovezla z Rakouska, u nás se nejspíš sehnat nedá. Tenhle odstín má být bronzový, mě vychází spíš do studené, stříbřitě zlaté. Nemá klasický štěteček, ale takový ten tenký, na kreslení. Díky němu jsem s lakem hravě vykreslila v horní polovině nehtů efektní malování. Práce je to snadná a nevyžaduje velkou šikovnost. Jediným mínusem je, že kreslení chvíli trvá a lak mezitím trochu houstne.


Hnědobéžová lesklá manikůra vznikla z touhy vyzkoušet nové laky. Světlejší jsem dostala v Douglasu při Shopping fever. Na výběr bylo asi ze čtyř odstínů a tenhle se mi zdál bezkonkurenčně nejlepší. Většinou při podobných akcích mám dojem, že se zbavují nechtěných a člověk vybírá "nejmenší zlo". Tentokrát mne ale barva zaujala natolik, že potkat ji normálně v regálu, možná bych ji koupila stejně. Na lahvičce nejsem schopna identifikovat název odstínu, ale snad by to molo být číslo 196216.


Při lakování mě překvapil svojí průhledností. Pro dostatečné krytí to chce alespoň tři vrstvy. Výsledek pak stojí spíše na lesku, béžová je v pozadí.


Druhým kouskem, kterým jsem zpestřila prsteníčky, je limitkový Essence Happy girls are pretty v odstínu 06 The choco side of life. Ač jsem si dala na laky již dávno zákaz nakupování, tenhle mne ještě zlákal. Jednoduše proto, že zatímco červených, růžových, či fialových mám po desítkách, hnědého ani lahvičku. Essence Choco se lakuje slušně a plně kryje ve dvou vrstvách. 


A vlastně ještě jeden nákupní úlet za stopku jsem si dovolila. Holografický lak Rival de Loop Young 01 dreamland. Původně jsem chtěla fialový, ale nebyl. Růžový je ale také dobrý.


Lakoval se mi neuvěřitelně snadno. Mám dvě vrstvy, s plným krytím, rychlým schnutím, bez kocourů, výsledek jedna báseň. Koupím i ten fialový, až bude, protože tohle stojí za to, stopka nestopka.


I když je sám o sobě moc pěkný, přidala jsem ještě lesklé růžové proužky. Jsou to samolepicí pásky, pamatuji-li si správně tak od Essence. Samy by pravděpodobně dlouho nedržely, takže jsem je zalákla bezbarvým lakem. I tak to ale byla ozdoba asi jen na dva dny.

Na závěr malá anketní otázečka - kolik máte laků ve svých sbírkách? Já přehoupla stovku, tak si začínám říkat, že už by to stačilo... Asi tak do důchodu.

1 komentář:

  1. stovku jsem naštěstí ještě nepřekročila, ale vím, že jich mám zbytečně moc... ten první look je naprostá topka, tohle bych na nehtech brala pořád! nádhera <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!