úterý 3. května 2016

Jahoda v Instagramu 4/16

Na to, jak dlouze a složitě jsem se snažila nacpat prvotní zásobu fotek do nového jablečného kamaráda, ven se mi to podařilo až překvapivě snadno. Asi si na sebe pomalu zvykáme...


Ze startu jídlo, klasika. Tuhle palačinku jste tu viděli už mockrát, zprava, zleva, i ze shora. Prostě má oblíbená, závislost, které se asi ani nechci zbavit.


Home made verze z pánve pana domácího.


A jak tak na to koukám, v dubnu jsem nefotila nic jiného, než snídaně. Nahoře jogurt s borůvkami a ovocným müsli,...


tu po nějaké době zase kaše.


Počítá se tahle tlupa zajíčků taky do stravy? No, bohužel, košík byl jen půjčený, ač byli ušáci ve slevě, postavila jsem ho zase způsobně zpět. Fotka pochází z výletu do Vídně,...


... kde jsme s holkama pěkně řádily. Z Primarku jsem si dovezla obvyklé, tedy pyžama, fusky a tenisky, z kosmetiky limitkový pudr od Kiko a štětce Zoeva (prodává Douglas). Sladkosti nakonec taky nechyběly a i nějaký ten dárek pro chlapa se našel.


A jedem dál v nákupech. Tento měsíc se to nějak sešlo, když to tak vidím pohromadě. Asi to jaro... Ale tužka Yves Rocher mi tu třeba ležela už od března, ta se nepočítá. To to vytrhne...


Essence Jumbo tužky, holografický lak i maska od Apoteky byli dlouho plánovaným nákupem v neplánovaný čas. Klasické vcucnutí. Kdo by to neznal, že...


Takhle pro mne skončila Shipping Fever. V původním nákupním seznamu byl snad jen ten Beauty Blender. Co jsem chtěla neměli, zato mi do cesty skočila spousta jiných lákadel. 


Ještě mi přišel balíček z Ameriky. A už je to všechno, fakt.

Kdo by si chtěl taky zařádit, Tarte už zasílá i k nám. Ne úplně všechno, ale jistý pokrok to je.


Tohle už nejsou další novinky, jen detaily některých hraček.









Biotique jsem si dovezla z Indie, ale až teď mi došel načatý peeling, tak přišel na řadu. Zatím se nadšení moc nekoná.



Utrpěla jsem i nějaké ztráty, ale už se pracuje na opravě.


Čokoládou dovnitř, během ven. Rovnováha vesmíru po mém.


Margo taky ráda mlsá. Dráty.




A nejen dráty. Takhle dopadla nová miska po pár minutách. Zlatíčko je to.




Ňuňan nesmí chybět. Alespoň na jednom obrázku.


A tak to je. :))

Co vy, co jste si v dubnu koupili? Řekněte mi, že na vás taky vlezlo jaro... :D

4 komentáře:

  1. No ještě že jsem si to otevřela až po obědě. Ty palačinky vypadají hustokrutě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tarte zasílá k nám? Wow, nečekala jsem, že se toho dožiju. :D I když já bych radši ColourPop... ale krásné fotky, i ty kosmetické!

    Já dokupovala nějaké pečující nezbytnosti a pak utratila trochu peněz u Notoriously Morbid a kopu peněz u Shira v narozeninové slevové akci...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zasílá, ale ne úplně všechno. Což nechápu, ale lepší, jak drátem do oka...

      Shiro mě naštěstí nechává chladnou. Ale pro jistotu to blíž nezkoumám :))

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!