pondělí 25. dubna 2016

Krabička pastelek od Clinique

Vždycky si sepíšu seznam článků. Těch, které bych chtěla publikovat. Občas i s daty, kdy by měly vyjít. Třeba i dvakrát týdně to přepíšu, neb si něco rozmyslím. A tak tu, podle harmonogramu, měl být už někdy před půl rokem článek o paletce Tartelette. V poslední aktualizaci jsem měla zapsáno datum dnešní. Tudíž tu máme text o něčem úplně jiném. Tady u mne to prostě asi nikdy nepůjde podle plánu.


Set malých očních Chubby sticků a Skinny tužek mi padl do oka před Vánoci. Celkově mě ty jejich balíčky každý rok dost dráždí, ale tenhle byl prostě bezkonkurenční, takže mne doprovodil domů.

Clinique Chubby stick shadow tint for eyes

Chubbyny na rty miluji, takže verzi na oči už jsem chtěla vyzkoušet nějakou dobu. A tři rozkošné minikousky v mých oblíbených barvách? Must have. Toť původní idea. V reálu to bohužel až taková pecka není. Barvičky jsou hodně světlé a nenápadné, i když krásné. Špatně se mi spolu kombinují a vrství, fialkové se na světlejší moc nechce chytat a celkově je to kombinovaní tak nějak na prdlačku blbý. Stíny se dobře rozmazávají, ale horší už je to s přesností aplikace na malá místa, například do koutku. Výdrž je ovšem slušná a neslévají se mi.


Celé použití je pro mne překvapivě takové nekomfortní. Výsledek líčení velmi nenápadný. Nejčastěji je používám na celé víčko, jsem-li o víkendu doma a nechci strašit úplně nenalíčená. Stíny oči jemně, decentně a rychle projasní.

Mám odstíny 09 Lavish lilac (světle fialková), 04 Ample amber (jemně bronzová) a 01 Bountiful beige (béžová s nádechem růžové). Všechny obsahují perleť.

Suma sumárum, must have to není. Doporučila bych, minimálně tyhle barvy, spíš někomu, kdo se téměř nelíčí, nebo hodně mladým holkám.


Clinique Skinny stick

Opět miniaturky a mé oblíbené barvy - 03 Slim sable (hnědá), 15 Petite plum (tmavě fialová) a 05 Skinny jeans (tmavě modrá). Všechny matné, jen modrá obsahuje nějakou zcela jemnou perleť, která vůbec není vidět.


Zatímco u očních stínů mohu prohlásit, že nejsou špatné, jen to úplně není to, co já potřebuji a chci, z tužek jsem velmi rozpačitá. Jednotlivé odstíny se výrazně liší kvalitou. Hnědá je fajn. Perfektní matný odstín, sytá, na víčko lehce a docela jednoduše kreslí. Fialová a modrá jsou bohužel děs. Mají tvrdou tuhu která velmi špatně maluje, je třeba nanášet opakovaným črtáním, na oko se jí vůbec nechce a ještě při tom všem nátlaku pěkně dře. Ani barva není tak sytá jako u vyznamenané kolegyně.

Ač se mi moc líbí, jak mají tužky tenkou tuhu, fialová a modrá jsou na houby. Hnědá dobrá. Což může vyjít docela draho, hledat mezi jednotlivými barvami tu funkční.


První tah jednou, druhý přetažen třikrát - 01, 04, 09; 15, 05, 03

Celkově nákupu krabičky nelituji. Za slušnou cenu (660,- v základu, kupováno s klasickou -20% v Sephoře) jsem toho vyzkoušela hodně. A zjistila, že plné balení žádného z obsažených kousků určitě nepotřebuji.


P.S.: Aktuálně mají v Rossmannovi limitku Happy girls are pretty od Essence, a ta obsahuje i dvě tenké tužky podobné Skinny stickům. Mají šedou a hnědou. Já vzala hnědou a kreslí moc pěkně, výdrž je ale slabší. Tužky vyjdou na 60 Kč. 

6 komentářů:

  1. Tak to je škoda té kvality, přitom všechny vypadají tak lákavě a pěkně. :( Moc pěkná recenze a fotky. :) A doufám, že recenze Tartelettky bude, na tu jsem fakt zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som od tejto znacky skusala skor telovu starostlivost ako dekorativku a zhodnotila by som to tak ze polovica veci fajn a druha polovica nic moc. Pri kupe dalsieho vyrobku by som asi velmi zvazovala.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně, něco mi od Clinique vyhovuje, něco vůbec. Ale tak je to asi skoro u všech značek

      Vymazat
  3. mám stejnou fialovou pastelku na oči, taky miniaturku z jiné sady a na zadek jsem si z ní teda nesedla ... odstín sice pěkný, ale jak píšeš - barva světlá, nevýrazná a navíc se mi špatně zapracovává s ostatními stíny, takže většinou na celé víčko a pak to nějak "dodělat", což trvá a nebaví mě to :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tak, taky tak. Tu fialovou používám vůbec nejmíň :(

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!