pátek 8. dubna 2016

Jahoda v Instagramu 3/16


Nebudu vám lhát. Nenapadlo mne tentokrát nic chytrého (a vlastně ani hloupého) na úvod, takže jsem tam rovnou loupla fotku. Vypadá to dobře, že? To jídlo. Bylo výborný. Vařil chlap.


A tohle zase já. Občas mne k té troubě přecijen pustí.


Do třetice jeden kousek z restauračního zařízení. Byl výbornej. Nemít strach, že se pak budu muset uběhat k smrti, abych se unesla, objednala bych si jeden jen tak na víkend.


Velikonoce u nás začaly docela něžně...


 ... a jak to skončilo. Na temné straně. Než jsem nakreslila ty dva příšeráky, docela jsem se zapotila. Ještě, že k nám žádní další mrskači nechodí.


Když už mluvíme o temné straně... No ne, nic, králici až na konec.


Zpět k Velikonocům a oslavám. Mega vejce jsem dostala netradičně já. Ještě před svátkem, těch se nedožilo. Kinderzajíc, co přiběhl před ním, nestihl ani fotku.


Co se týče jídla, mám tu už poslední obrázek. Z oslavy mých narozenin. Třicátých. Ano, vidíte správně, ty lístky do kina jsou na Pandu. Velká holka.


Dárek od sestřičky.


Od Sephory.


Sama sobě si, jen tak, ještě před. Zbytek dárků nafocen nemám, ale z jednoho z nich budou pocházet fotky, které tu uvidíte někdy příště. Snad. S panem Ajfounem se totiž zatím, co se týče správy fotografií, tak trochu perem. Aktuálně jsem to uhrála alepoň na remízu. 



Tyhle hračky mi přišly opět po mnohatýdenním čekání, ale stálo to za to. Na první oťukávání se zdají být báječné.



ColourPopy jsem ubytovala v krabičce od bonboniéry. Bezvadně tam sednou a jsou dobře vidět. Dokonce jsem si tu čokoládu i koupila prvotně kvůli obalu. Ale né, že by obsah byl na škodu. Část se dožila i druhého dne...



A když už jsem u té organizace, dorazily mi z ebaye vzorníky na laky na nehty. Díky tomu jsem zjistila, že jich mám něco přes stovku. Laků. To jsem asi vědět ani nechtěla. Připomenu si to vždy, když mi oko zašilhá k příslušnému regálu. Snad to bude fungovat. 


Jedna krása jen tak, ke kochání (reliéf rozjasňovače Burberry).


Balzám od Greenlandu mi naradil ten Marionnauďácký. Zatímco tenhle papayový je moc fajn, předchozí letěl do koše skoro plný. Byl příšerný.


Havlíkův přírodní zázrak zatím jen lehce zkouším...


...a Nivea krém jsem si pořídila čistě kvůli králíčkovému obalu. Co už.


Nic. Lumpáky sem.





Užívejte jaro!

2 komentáře:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám! :)))

    Jé, Tarte a ColourPop lehce závidím, Burberry je vážně krasavec. Kinder by u mě taky dlouho nevydrželo a vajíčka jsou super. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)
      Tarte už zasílá i k nám! I když snad jen nějak omezeně...

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!