pátek 18. března 2016

Krémy na ruce

Ty si tak nějak soukromě dělím na dvě kategorie.

Tou první jsou krémy "kancelářské". Tedy takové, které mohu použít v práci a téměř okamžitě jít zase přehazovat papíry, aniž bych na nich zanechala stopy připomínající průlet babiččiny pečené husičky. Takže - musí se rychle vstřebávat, být lehké, téměř nemastné, nelepivé a bez památky v podobě povlaku na rukou. Odpustím ale nižší stupeň péče, naopak třeba za vůni pak má body navíc.

Do druhé kategorie patří "hutňáci", tedy krémy "na spaní". Ty mažu večer před usnutím (v případě, že si vzpomenu, nebo nejsem líná prdel). Od těch naopak jistou mastnotu, pořádnou výživu a péči vyžaduji, a to i za cenu následného menšího šmatlacího komfortu. Často je používám i na ťapky.

Mé kategorie jsme si vyjasnili, a teď konkrétně výrobky, které jsem měla v poslední době na stolcích (a v taštičkách, kabelkách, kufrech, kapsách i zapadené za postelí):

Nivea Smooth Nourishing

Při troše dobré vůle by mohl spadat do obou kategorií. Osobně se ale přikláním k zařazení do skupiny noční. Nechává totiž na rukách takový ten voskově hladký, klouzavý pocit. Hutný je tak akorát, ani tuhoň, ani vodička. Vstřebává se obstojně, ale trochu lepí. Výživa průměrná, vůně není špatná, taková řekla bych, klasicky niveácká - neurazí, nenadchne, neobtěžuje.

Většinu jsem vypoužívala na noc, zbytek dám muži na boty, došla Indulona. Nebyl úplně špatný, ale znova nekoupím, mám tu zajímavější kousky.

Zdroj

EOS

Jasný zástupce kancelářské skupiny. Ani já jsem neodolala, a když se EOS dostal k nám, koupila slavný balzám a pak i krém. Neočekávala jsem zázraky, prostě ze zvědavosti. A kvůli roztomilému obalu, no. Vzala jsem zelenou verzi, růžovou snad v tu chvíli myslím ani neměli.
Krém patří do kategorie těch řidších, takže se dobře roztírá a rychle vsakuje. Nezanechává na rukou žádné stopy ani nepříjemné pocity, zato ani výraznou či dlouhodobou péči. Hezky, jemně a svěže voní. Obal je pěkný, ale trochu nepraktický, neb sám nestojí a obsah je pak třeba vyklepávat ven. 

Celkově je to milá a docela funkční věcička, ale vzhledem k vyšší ceně (a menšímu obsahu) asi znova nepotřebuji. I když... ještě zvážím ten růžový ;)


Sovička

Dárek od Lucky ze swapu. Není to takový tekuťák jako EOS, ale stále je poměrně lehký a vůbec nelepí. Ruce však zanechává mírně mastné s lesklým povlakem. Používám jako kancelářský, už kvůli ňuňu obalu vystavenému pod monitorem. Po namazání však musím pár minut počkat, než se nahrnu do papírů. Ve vůni je cítit něco umělého, ale pouze při čuchu ke kelímky, po nanesení už není znát téměř vůbec nic.

Sovička je rozhodně rozkošným dárkem a dá se sehnat na eBayi v několika provedeních. Obsah je průměrný, obal krásný. Po vypotřebování ptáčka naplním něčím jiným.


Kamill Hand & Nagelcreme Classic

Tělové mléko se stejnou vůní jsem měla na střední, takže tenhle kousek ve mne budí hlavně vzpomínky. Jinak má konzistenci tak akorát a rozmazává se raz dva. Vstřebání je rychlé, nelepí, ale na packách zůstává lehký povlak. Co se týče mých kategorií, použít jde obojetně. První půlku jsem vyplácala v kanclu, druhou pak doma před počítáním králíků (ovečky nevedem).

Taková klasika. Vůbec není špatný, obzvláště před spaním. Ale znovu nejspíš nekoupím, chci vyzkoušet zase něco jiného.

Zdroj

V syslírně mám teď slušné zásoby, tak až se časem promažu k něčemu dalšímu, budeme pokračovat...

3 komentáře:

  1. Taky si krémy na ruce takhle dělím. :) Akorát se snažím používat jen ty přírodní.

    OdpovědětVymazat
  2. Tusila som, ze ten Eos bude spadat do kategorie kancelarskych :-) Viem si ho predstavit na mojom stole, takze vyskusam. Kremy z kategorie na spanie si vyrabam sama /bambucke maslo, kokosovy olej, mangovy olej, esencialny olej a hotovo/
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zní moc dobře! Já ztroskotala už při výrobě peelingu na rty (med, kokosák, cukr). Nějak se mi rozpustil a zmizel ten brousící cukr :D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!