čtvrtek 10. března 2016

Jahoda v Instagramu 2/16

Třetina března za námi, takže je načase se probudit z neplánovaného podovolnekového spánku.


Co se týče Indie, dneska jen jedna fotka za všechny, stejně tady s ní otravuju furt.



Hledala jsem mezi obrázkama nějaký jídlo, ideálně takový, který bych dělala sama, ale nic. U nás v poslední době vaří chlap. A nechce mě pustit do kuchyně. Ale tak neperu se...


Jsem dostala k Valentýnu. Heč :))


A tohle vyhrála v soutěži u Havlíkovi apoteky.



A taky si toho v únoru dost nakoupila. Koukám že víc, než je zdrávo...



MAC, Dandelion a Bobina jsou suvenýry z dovolené. To se může. 



Tarte a ColourPop už byly objednané, zaplacené a na cestě věky. Takže to se nepočítá ;).



Tím pádem zbývá jen rozjasňovač Burberry. Cajk, hodná holka.


Když už jsme u té kosmetiky - aktuálně jsem si oblíbila tenhle makový olej, který mi dala před Vánoci od Adi. Mažu s ním pleť na noc a je super. Víc jsem se rozepsala přímo na IG, když se vzchopím, bude snad i článek. Ale slibovat vám ho radši nebudu...


Dneska to bylo rychlé (a vůbec né chlubící), mám tu ve složce už jen závěrečné ušáky...





Černá tečka na konec.


 Mějte se krásně!

4 komentáře:

  1. Můžu se zeptat odkud máš Pop a Tarte? U mě vede fotka s jahůdkama, už se těším na sezónu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Ameriky. Bohužel u nás zatím ještě nejsou.

      Vymazat
    2. To objednáváš přes známé či příbuzné? Nebo je nějaká spešl facebook skupina, kde se dělají nějaké hromadné objednávky?

      Jinak ušáci jsou zlatí a Burberry vypadá krásně. :)

      Vymazat
    3. Máme takovou skupinu úchyláků na IG ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!