středa 6. ledna 2016

Jahoda v Instagramu 12/15

Tak jo, prosinec je za námi, takže šup sem s fotkami. Vzhledem k tomu, že Instagram přestal automaticky ukládat obrázky, myslela jsem, že článek tohoto typu bude poslední. Po troše šťourání se mi však podařilo najít aplikaci, která fotky stahuje a ukládá, takže budou vycházet dál v podobě, na jakou jste zvyklí. 


Výjimečně jídlo až v druhé řadě. Prvenství si zaslouží koláž z fotek, které dostaly nejvíce vašich srdíček. Kosmetika, králíci... Svět je v pořádku :D


A teď už to jídlo. Byly Vánoce, takže cukroví se rozumí tak nějak samo sebou. Peču spíš výjimečně, jen když se mi chce. Letos se mi nechtělo :D. Využívám však možnosti pořídit cukroví v práci (výborné, žádné supermarketové nedobré sušinky), takže pupíky rozhodně nešidíme.


Ani o vánočky. Letos byly pro jistotu dvě.


Jedna byla i částečně tématická. Zaječí.


První štědrovečerní večeře. Vařil muž. Původně měly být tři, ale nakonec pro mne byla tahle i poslední.



Sušák i Creme brulée jsou prostě nejen dobrý, ale i fotogenický.


A ještě jedno cukrovíčko. Čajový rohlíček z Vídně. Zbaběle přiznávám, že jsem ho jedla tři dny.


No, tak přesně tam někde jsme ho koupili.


Mimo rakouskou metropoli jsme si střihli i výlet do Znojma.


A do Laa. Ale to už trochu švindluju a předbíhám, to až na začátku ledna.


Taky na koncertě jsme v prosinci byli. Chinaski.


A v kině. Sérii Star Wars jsem úspěšně zahájila sedmým dílem. Ne, opravdu jsem doteď žádný jiný neviděla.


Z Vídně jsem dotáhla také pár "suvenýrů"...



... a dorazil dlouho očekávaný kosmetický balíček z Ameriky.



Vánoční dárky. Všichni zúčastnění Ježíškové byly letos opět báječní. Se mám, heč.


V závěru roku jsem taky načala nové krémy. Neb přituhlo a zmazati se netřeba jen na Silvestra.



Taky chce mazat :D Už si vybírá.



Předpékání :))






Vánoce jsou prostě svátky odpočinku ;)

Zdroj

Majitelé ušáků jistě rozumí...


Za měsíc čau!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!