úterý 26. ledna 2016

Jahoda v Instagramu 1/16

Možná jste si všimli, že se aktuálně flákám na dovolené. Pár článků jsem přednastavila dopředu a vzhledem k tomu, že domů se dostanu až v únoru, dovolím si lednové fotky zveřejnit ještě před koncem měsíce. Dovolenkové stejně budou zvlášť.


Jídla tu tentokrát výjimečně moc nemám...


...což však znamená jen a pouze to, že jsem ho stihla dřív sežrat.


Počítaj se zajofilní žvýkačky taky jako jídlo?


Ovšem, samozřejmě zcela nezávisle na předchozích tvrzeních, se mi nějak začaly zmenšovat kalhoty (a Vánoce jsou v tom nevinně). Takže jsem byla nucena trochu zintenzivnit pobyt v mučírně (a žádné předsevzetí s tím nemá co dělat, to nevedu. Spíš tak výhled na ty plavky).


Ale taky v lednu napadl sníh, kdybyste si nevšimli, žejo...


Nové přírůstky ve sbírce vůbec se nechlubím. A ani náhodou nejsou na cestě další.


Oční gel Khadi jsem otevřela na zkoušku. Jestli má cenu případně vozit druhý.





Když už tu jednou jsou, tak mají koukat aby byly. Na ksichtě. Ne v šuplíku. Takže venčím.


Od Adélky jsem dostala na zkoušku kelímek vlasového krému z Havlíkovy Apoteky. Zaujal, takže jsem naklapala do obchodu pro plné balení.


A taky jsem se nechala trochu ostříhat. Oškubané konce už připomínaly koudel, nebylo zbytí.


Ňuňáci. Jsou u babičky v penzionátu. Zas mi je překrmí a nebudou chtít domů :))




Zatím se tu mějte! Čau!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!