úterý 19. ledna 2016

Adventní swap

Kdo mne sleduje na Instagramu asi ví, že jsem už před Vánoci dostala hromadu dárků. Přesněji každý den minimálně jeden. Opět jsme si s Luckou zaswapovaly a vyměnily si krabici balíčků.


Tentokrát jich bylo 24, neb jsme celou akci pojaly jako adventní kalendář. Rozbalování začalo prvního a končilo na Štědrý den. A co hezkého jsem dostala?


Hned ze startu Chubby Lips od Gabrielly Salvete. Odstín je naprosto perfektní a výborně mi sedí. Sama od sebe bych si tuhle pastelku nepořídila, ale je překvapivě příjemná. Výdrž nic moc, ale jako lehce barevný balzám super. 



Následující den jsem si vybalila čistítko na štětce a pak rozjasňovač z limitky od Essence.


V pátek to byl pan Frosty. Toho si oblíbil především pan domácí.


Mikulášský balíček ukrýval krom sladkostí i zelenkavé stíny E-style a náušnice se Santíky. Sladkosti padly ještě před focením, zbytek prozatím nezkoušen.


Šestým dárkem byla řasenka Miss Sporty. Aktuálně jsem ji použila jen jednou, takže jediné, co s určitostí mohu říct je, že má naprosto obrovský kartáček. Spíš kartáč.


Broskvové tělové mléko tu mám nachystané jako motivaci k dopotřebování všech možných načatých mazadel na vaně. 


Osmičku nesla rtěnka Dermacol.


Při středě mne velmi pobavil balíček masek. Obě už jsem použila. Čokoládová byla hodně fajn a okurčičky vtipné a osvěžující. Těch tu ještě pár mám, raději počkám, až budu zase sama doma ;)


Tahle pastelka je mou první barevnou konturkou.


Pod jedenáctkou jsem našla něžně růžový lak Sally Hansen. Aby barva vynikla chce to více vrstev, ale pak je to krasavec.


12.12. se v papíru schovávala celá mini sada pleťové péče od Ryoru. Zatím jsem použila jen krém.



Na konci druhého týdne bylo v balíčku tohle stínové trio a následující den péče na ťapky.


Patnáctý dárek obsahoval vosk Yankee Candle Cranberry Ice který je naprosto božský a provoněl celou krabici. Rozpustila jsem zatím jenom kousek, neb mi praskla lampa a nemám novou. Krom něj jsem dostala i náušnice. Vzhledem k tomu, že už je doma mám, jen v jiné barvě, je jasné, že se mi Lucka trefila do vkusu stoprocentně.


Následoval fix s očními linkami od Rimmelu. Jak dorazím Dermacolky z vánočního DM boxu, vrhnu se na ně.


Sedmnáctku měl kokosový šampon, osmnáctku kleštičky na řasy. 


V sobotu jsem si vybalila OPI lak ve vánoční červené. Jak jsem avizovala, šel se mnou ke stromku. Ve skutečnosti je to pěkná křiklavka.


Dvacátý den byl uvnitř dárku tělový sprej od Avonu. Ten si nechávám na léto.


Samolepku s jednadvacítkou měl korektor Maybelline Fit. Ten na první ozkoušení vypadá velmi nadějně, jen bych teď pod oči potřebovala světlejší odstín. Uvidíme jak mi sedne v létě.


Dva dny před Štědrým večerem se v balicím papíru ukrývala Elfí tvářenka a následovalo čokoládové mýdlo, které jsem nějak nevyfotila...


S posledním dárkem jsem nevydržela čekat pod stromeček a vybalila jej už ráno. Krom milého přáníčka jsem dostala paletku stínů NYX. Zatím jsem zkusila pouze jednu barvu, ale vypadá to moc hezky.  

Mimo hru jsem ještě na začátku v balíku našla omalovánky, granulky pro ušáky a další pěkné drobnosti.


Celkově to bylo moc fajn prodloužení Vánoc. Pokud vás zajímá, co Lucka dostala ode mne (úvodní foto), mrkněte k ní na profil nebo pod hashtag vanocniswap. Na náš první swap pak můžete kouknout sem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!