úterý 29. prosince 2015

Ze života králíka / Margo a anténa

No jo, Vánoce jsem tu tak trochu prošvihla. I ty dva rozepsané tradiční články o balení dárků jsem zazdila. Co už teď. Snad jen nechat je na příští rok a pokusit se napravit si to článkem z duše králičí. A pro jistotu vám už teď popřeji i šťastný a veselý nový rok. To kdybysme se, čistě náhodou, už neviděli...


A teď ta chlupatá hvězda. Nedělní oběd jsme z ní sice přes výhružky minule neudělali, ale co není, může bejt. Tentokrát si madam totiž vzala do parády televizní anténu...

"Pravda, po tom rozkousaným křesle jsem byla chvíli v nemilosti. Projevilo se to především vycházkami s dozorem. Nic moc zábava, králík aby sekal patky. Chvíli mi nezlobit dokonce i šlo. Je třeba si napravit image a tak, víte co... Ještě by mi třeba omezili přísun dobrot, nebo by se stala nějaká podobná světová katastrofa. Vlastně žádná podobná není, tahle je nejhorší. Takže jsem byla preventivně ten nejhodnější králíček v chlupatým vesmíru a pak... Pak se to zas nějak zvrtlo.


Jsme zůstaly jedno odpoledne s paničkou samy doma. Ta si na zemi rozrolovala růžovou placatou věc, dotáhla modrý těžítka, oblíkla se do sportovního a začala dupat a funět (jestli v ní nakonec nebude taky něco z králíka, hehe). Chvíli jsem ji pozorovala, neb něco tak směšnýho, jako to sportující nemehlo, se jen tak nevidí, ale když už mě to její blbnutí přestalo bavit, uklidila jsem se.

Cha chaaa

Napřed do poličky konferenčního stolku. Tam lezu často a i když tu ze začátku byly nějaké protesty, brzy jsme si s domácími ujasnili, že tohle místo mám v nájemní smlouvě taky. V rámci kompromisu a domácího klidu jim dovoluji dát si tam občas ovladač. Ale víte co - podáte jim packu a oni už by muchlali králíka - krom ovladače mi tam strkaj další krámy. Třeba krabici kapesníků. Panička to omlouvá rýmou, ale obměkčit se nedám. A tak z krabičky vytahuji jeden kapesníček za druhým. Když mám náladu, i rozcupovat na kousky jej umím. Taky podtácky jsem tu párkrát našla. Nic nebude. Nemilosrdně letěly ven.  

Každopádně ve stolku to byla tentokrát nuda, tak jsem nenápadně přeběhla do skříňky pod televizi. Tam nesmím, páneček má strach o tu blikající černou skříňku, díky které si občas pouští do televize padouchy a pak s nimi pomocí hejblátek v rukou dělá kravál. Chvíli jsem tam nepozorována okouněla, když si mě panička všimla. Nakvašeně (sem ju snad rušila nebo co) mi přišla vyčinit. Po tom, co jsem odmítla vylézt, mne začala strkat ven. A to mě naštvalo. Za prvé nejsem žádnej balík, aby mě posouvala úzkou policí a za druhé... Za druhé tady vládnu já a nikdo mi nebude říkat co mám dělat. A tak jsem se naštvala, bleskurychle přehryzla první z hromady drátů pod čenichem a zdrhla do bezpečí. He, v tu chvíli se obývákem rozlilo ticho. Na první dvě vteřiny, než paničce došlo, co jsem provedla. Vedena tušením sáhla po drátu od antény a vytáhla otevřený konec. (Hihi.) Pak už ticho nebylo...

Takže teď mám, opět, domácí vězení. Ven mohu jen s tvrdou ostrahou. Ale co, to si sedne. Zase. Pa. Vaše královna."

4 komentáře:

  1. :))) frajerka! Článek pobavil, máme to doma v "bledě modrém", dvě ušaté veličenstva, takže páníčky chápu :)) jak majitelé koček říkají "bydlím u své kočky v nájmu", tak mám pocit, že majitelé králíků na tom nejsou o moc líp :) takže krásný nový rok Tobě, blízkým a samozřejmě i milé Margo :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad kočkou jsem jednu dobu i uvažovala, ale obávám se, že ta už by nám vyloženě přerostla přes hlavu :)) Děkuji. Tobě a ušáčkům také ;)

      Vymazat
  2. Rada citam tieto clanky pisane z pohladu zajacice :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) Ale asi tu potvůrku budu muset zase nechat něco provést, dochází nám témata :D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!