pátek 4. prosince 2015

Limitky na jaro 2016

Pojďme si dneska to čekání na víkend zpříjemnit něčím hezkým. Příspěvek to bude ryze kochací... Vybrala jsem pár obrázků z kosmetických kolekcí na jaro příštího roku.

Zdroj


Zdroj

Chanel a záplava barev. Můj šálek čokolády to asi nebude, ale kouká se na to krásně.

Zdroj

Lisované Meteoritky se mi líbí moc, ale mám letošní. A nejspíš ještě dlouho mít budu, vůbec nemizí. Možná se budou i dědit. U stínů a tvářenky bych dala pryč ty nápisy, úplně to kazí.

Zdroj

Prostě - ňuňu gerléní lačmen. Na víc nemám.

Zdroj

Dior to vidí v pěkných, tlumených barvách.

Zdroj

Oboustranné tužky docela zaujaly. Na cesty ideální.

Zdroj

Lancome a jejich cukrátková paletka.

Zdroj

A jak tak na to koukám, žlutá bude podle kosmetických firem příští rok hodně v kurzu. Jsem zvědavá, kdo ji vezme do ulic.

Zdroj

Zdroj

Na lacích mi ty pastelové tóny stejně sedí nejvíc.

Zdroj

Clarins. Pro někoho barevně nuda, pro mne mazel.

Zdroj

Zdroj

Kalíškové stíny jsem si koupila jednou, v té první vlně, a absolutně mi nedrží (více tu). Takže o dalších neuvažuji ani náhodou.

Zdroj

Zdroj

Ale ten švestkový lesk... Pro ten půjdu.

Zdroj

Givenchy u nás k dostání sice nebude určitě, ale kochat se můžeme.

Zdroj

Totéž u Burberry.

Zdroj

Závěrem drobnost dostupnější. Cenově. Místopisně nikoli. Nejblíže koupíte v Rakousku či Německu.

Zdroj

A teď zpátky do zimy. Tenhle krasavec do jarních limitek nespadá, ale odpustit jsem si jej prostě nemohla.

Výčet jarních krás rozhodně není kompletní. Vybrala jsem to, co se mi líbilo. A jestli budou šminky dostupné i u nás? Bohužel, nemám tušení.

2 komentáře:

  1. Me ty kaliskove stiny clarins taky nedrzeli.Chobotnicka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jinak me zaujaly tvarenky..jak jinak ze...chanel a guerlain.Ze jsem k tobe lezla..:-D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!