pátek 11. prosince 2015

Jahoda v Instagramu 11/15

Tentokrát si nechám od cesty klišé o tom, jak to zase všechno uteklo a jdeme rovnou na fotky.





Tohle všechno vařil muž. Čím víc srdíček od vás na Instagramu dostává, tím víc ho to baví. A mě pak taky :D.


Prostě jogurt. Někde tam dole.


Momentální posedlost.


Momentální posedlost s novým hrnkem.


Balíčkobraní, část první. Vyhrála jsem DM box. Poprvé. 


Obsah mi přišel oproti některým starším sice trochu slabší, ale co. Lepší než zákaznickou kartou do oka.


Balíčkobraní, část druhá. Dorazila objednávka z Indie. 


Balíčkobraní, část třetí. Přišel mi těžký megabalík od Lucky. Před pár měsíci jsme si domluvily druhý, tentokrát adventní, swap. Každý den, od 1. do 24. prosince si rozbalujeme jeden dáreček. Jak probíhal náš první swap koukněte sem, co všechno jsem dostala nyní můžete sledovat přímo na IG, nebo později zde.


A taky jsem se obdarovala lehce sama. Sada tří stínů a tří tužek od Clinique se mnou vyloženě chtěla domů. Co naděláte. Skoro tam plakala. Nejsem necita.


Tyhle dvě minipopky mi přivezli naši z Anglie.


Byly přibalené jako dárky k časopisu Glamour.


Pak mi ještě sehnali tohle sexy pyžamo. Lepší než podvazky, říkal partner :D


Jedna výletní z Luhačovic.


Ne, já vím, tohle není králík. V Brně otevřeli kočičí kavárnu, takže jsme se hned první den museli jít pomazlit.


A tady už je máme...




Ahoj příště!

1 komentář:

Děkuji za Váš kometář!