úterý 10. listopadu 2015

Jahoda v Instagramu 10/15

Říjen utekl jako voda (a kus listopadu k tomu), takže tu máme opět výcuc z telefonu. Nebýt těchto článků, asi už by to můj mobilní drahouš zabalil, protože koncem měsíce vždycky pod náporem obrázků, chudák, sotva leze. Taky už není nejmladší, ale smolík - důchod v nedohlednu.


Ne, to není ovesná kaše, ale bílý jogurt. Někde tam vespod. Šlichtičky mě sice pořád baví, ale vyžadují ranní vaření a to už o dost míň.


A když to na mne náhodou přijde, většinou skončí spíš u lívanců. (Ano, jsem si vědoma, že vypadají spíš jako bramboráky s jahodama. Co už.)




Že to vypadá, že jím zdravě? Nenechte se mýlit, ona jen ta čokoláda sušenka, palačinka, dortíček, buchtička, rašídovočoko máslo, sladký rádobymüsli většinou zmizí tak rychle, že ji nestihnu ani vyfotit.


Jako třeba tady. Co myslíte, že je v té krabičce? V době focení nic. Ale byly tam buchty... 


Do sekce "bylo tu - není tu" patří i tenhle balzám. Bohužel se stalo to, čím jeho chatrná konstrukce hrozila po celou dobu používání. Tyčka se zlomila. I když ji běžně vysouvám max. půl centimetru. Po vyfocení jsem ji našťouchala zpátky a doslova dopatlala v práci. Produkt super, obal bohužel funkčně pokulhává.


Pak tu mám pár novinek. Primer pod oční stíny,...


... tužky Kiko z Vídně...

 

... a dva kousky na seznámení s The Body Shop. Vůně Atlas Rose mi připomíná Rose od Chloe a Honey Bronze je mou první nepudrovou tvářenkou.



V DM jsem pak ještě sehnala tyhle dva limitované krémíky. Krabky do sbírky no, klasika.


A když už jsem tam byla, že... Chvilka zatmění a vajco EOS bylo za pokladnou.


Pak taky něco pro zajofila ve mne...


a dárek od Irenky.



Na závěr pak největší poklady... ne králíci až za chvilku... Terte paletky. Tartelette a Energy Noir.


No a teď už...









Chlup, pac, ňuf, zdar, mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!