čtvrtek 5. listopadu 2015

Drobky XVII

Kosmetický článek už tu dlouho nebyl, vím. Chystám se na něj přes měsíc, ale nějak není ta správná slina. Navíc myslím, že je tu spousta kvalifikovanějších pisatelek. Tak než to zase přijde, posbírala jsem alespoň pár drobků.

Micelárka Vichy


Koupená v rámci nějaké akce, jinak by mne to snad ani nenapadlo. Vůní mi připomíná jejich starší odličovací vody. Líbí se mi, ale jistě za to může určitá nostalgie, neb to byly první dražší kosmetické kousky, které jsem si v pubertě pořídila.


S funkcí je to slabší. Makeup odlíčí, ale s očima trochu bojuje. Úplná tragedie to není, ale znovu bych si ji nekoupila, ani kdyby stála třetinu, natož za plnou cenu. I v drogerii se najde plno lepších. 


Sprchový gel Yves Rocher Yellow Peach


Tady nevím, zda to nebyla nějaká limitka a tedy, jestli je vůbec ještě k dostání. Ovšem pokud ne, žádná škoda. Podle mne stojí za houby. Ve vůni broskve cítím už trochu pálenky, peelingových částeček je tam po málu a ačkoli po vypuštění vany se jich na dně válí hromada, na pokožce jsem je nezaznamenala. Navíc je dost tekutý. Což může být plusem z hlediska toho, že se dobře roztírá, mínusem však zůstává, že tak rychle jsem snad ještě žádné mýdlo nevypotřebovala.


Nivea tělové mléko do sprchy

Ano, jsem opět prudce aktální, to už všechny znáte. Já si ho koupila taky v době, kdy vystřelilo a bylo novinkou. No, a teď dopotřebovala, takže z toho už asi chápete, že taky blbý. Nic proti němu až tak konkrétně, ale celý koncept tady těch mlík do sprchy mne neoslovil. Přijde mi, že mám třikrát větší spotřebu než u klasického tělového krému, zaprasátkuju celou vanu, trubkám to jistě taky zrovna neprospívá, půlku toho otřu do ručníku atd., atd. ... Takže vyzkoušeno, znovu nechci.


Papaya Body butter od Greenland


Taky by to chtělo něco pozitivního, ať jen furt nenadávám, žejo. Tak třeba tohle je pecka. Tělové máslo s vůní papáji od Greenlendu jsem si dovezla na konci léta z Rakouska. Objevila jsem ho v Bipě ve slevovém stojanu, v sadě s pomádou na rty a krémem na ruce. To vše v plechovce za krásných 1,5 €. Pravda, krémy jsou malé, ale přesto. Ve slevě byly nejspíš z důvodu poškrábané plechovky, ale vzhledem k tomu, že už bych si z těch krabiček mohla postavit dvojdomek, neb všechny urputně schovávám kdoví na co, vůbec neva.


Máslo je hutné, v kelímku se ani nehne. Rozmazává se však velmi dobře a rychle se vsakuje. Kůže po použití zůstává namazaná a mírně mastná, ale nelepí. Skinny rifle bych si na to neoblíkala, ale pyžano s radostí.  

Jestli vonělo po papáji asi nedokážu zcela identifikovat, spíš bych řekla, že ne, ale neva, šlo to.

Příště po něm hodím očkem a pravděpodobně i eurem zase.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!