pátek 9. října 2015

Jahoda v Instagramu 9/15

Když se řekne září, tak se jistě spoustě z nás, krom začátku školy a podzimu, vybaví také Dny Marianne. Ačkoli osobně mám pocit, že je nabídka rok od roku horší, stejně vyrážím. V pátek, hned po práci, aby měla dušička klid a abych se, pokud možno, vyhla davům. V Brně to v tuto dobu nebývá tak hrozné, ale co jsem měla možnost vidět fotky z Prahy, za ty fronty a strkanice by mi akce fakt nestála.


Letos jsem, vyjma baterky do mobilu a mikiny beze slev, pokoupila jen kosmetiku. V původním záměru byly sice zimní boty, nebo snad i kabát, ale nikde absolutně nic neměli. Normálně otravují s kožichy už v červnu, v září ovšem vymeteno.


V Marionnaud jsem na druhý pokus ulovila tvářenku od Clinique. Se slevou 30 %. K tomu v košíku skončilo menší balení Clinique noční masky, krabička mini výrobků z oranžové řady Moisture Surge a jako dárek zelená taštička s miniaturami. 


V Sephoře to vyhrála všeobecně oblíbená Jumbo tužka. Tuhle zelenou už jsem měla vybranou nějakou dobu, ale byla vyprodaná, tak na ni došlo nyní. Miniatura řasenky byl opět dárek.


Ve Fannu jsem už dopoledne při pracovních obchůzkách koupila tužku Gosh. K ní jsem dostala jasmínový sprcháč a mírně arogantní odpověď na dotaz ohledně řasenky Catchy Eyes. Prý mi slečna už jednou říkala že není a nebude. Za prvé si mne zřejmě s někým spletla, a za druhé, i kdybych se jí na to jako slušný platící zákazník chodila ptát obden, očekávala bych odpověď bez blbých keců. No nic. Oproti jejímu tvrzení, že není nikde, jsem řasenku koupila odpoledne na jiné pobočce.


V Douglasu můj nákup přes dny Marianne obsahoval jen drobné dárky, takže ty vám neukážu. Ale byla jsem tam řádit už asi týden před tím. U pokladny skončilo hydratační sérem Turnaround. Ostatní věci na fotce byly bonusem k nákupu.


Z nabídky dárků ve stanu Marianne jsem si za pět účtenek vybrala rtěnku ArtDeco. Původně mne lákala spíš pánev na palačinky, ale nebyla. Rtěnka se ukázala však nakonec dobrou volbou. Ač je světlejší než jsem si myslela a než bych si běžně koupila, líbí se mi.


A koruny, ty mrchy kulatý, se kutálely i po netu. Když na mě provokativně vykouknul Guerlain za 730 peněz, byla jsem jasná. 


A do nákupního peklíčka se mnou, dle Instagramu, spadlo i několik z vás. Muhehe.


Cestu si do mé kosmetické tašky našlo i pár pokladů, ale o tom víc příště.


A u DM jsem vyhrála prací prášek, heč :)


A taky make-up Rimmel.


Takže jsem se rozhodla i já udělat někomu radost a uspořádala drobnou givku o náušnice.


Mezi nakupováním jsme v září i výletili. 


Seegrotte.


ZOO Vídeň. 


Hamburger Vídeň.


A čokoládovna. Kdo by to řekl, co? ;)


Slaďouši opět závěrem...


To křeslo už rozkousala. Bestija.
  

Sedačku zatím ne, ale úřaduje na ní slušně.


Zato seňor, to je hodňouš. Většinou.


S pleskouchy vám přejeme hezký podzim a doufáme, že se sejdeme zase u dalšího šmírovacího okénka ;)

1 komentář:

  1. Ano ano, také jsem na Dnech Marianne hodně utrácela za kosmetiku. :) Kde jsi sehnala tu Tarte paletku? Vídeňská zoo je super. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!