úterý 1. září 2015

Ze života králíka / Jak je to s tím původem - Margo

Ušáky máme doma dva, ale Margo je ženská vlezlá a ukecaná, takže se k vyprávění přicpala první. Jako byste ji už neznali... Jimmy vám o sobě něco poví snad příště. Nyní hvězda našeho obýváku:

Dělá skromnou... Ale není.

"Takže vážení, to že jsem "fon" jsme si nastínili už minule. Dneska to vezmeme tak nějak komplexněji...

Jsem dítě lásky. A to jsem si nevymyslela, to je fakt. Tak to i pánečkům sdělili poddaní chovatelé mých vznešených rodičů. 


Matka byla králičice s hermelínovým kožíškem. Královna. Sice jsem ji naposled viděla při posledním kojení, ale beztak vím, že to byla vznešená a nonšalantní dáma. Otec byl barvy divoké. Jistě tedy nespoutaný, chrabrý, sexy králík. Takový ten drsňák, co se vám při pohledu na něj podlomí běhy. Oba měli dlouhý rodokmen a prošli nejednou výstavou. Rozdílný původ, jak už to tak bývá, jim však dlouho bránil naplnit své štěstí. Koukali na sebe láskyplně z oddělených kotců, občas si každý z nich obskočil odskočil, ale nezávisle na tom, v myšlenkách byli jistě jen spolu. A tak se, za blíže nespecifikovaných okolností stalo, že ta láska překonala všechny nástrahy v podobě zavřených dvířek a za krátký čas jsem se narodila já. A ještě pár nedůležitých sourozenců.


Ti se rozeběhli do nových domovů a já zůstala u taťky poslední. Tss... A pak se chovatelům ozvala panička. Prý na inzerát. Dvakrát tss... Vybrala si podle fotky, chovatelé jí řekli, že králíček je ještě volný a tak přijela. A teprv později, až jsme byli doma, se dozvěděla, že ten favorit na fotce byl brácha a ne já. Chá cháá.

No nic. Přijela si pro mne do Šumperku. Z Brna. V dešti a nečase. Všichni se divili, proč se táhne pro králíka tak daleko, jako by jich nebylo v místních zverimexech dost. Ale tak pro to nejlepší by jela světa kraj, ne? Jasný přece.

Vzala mne od taťky a opatrně poňuhňala. (Mamku už mi odvezli dávno kamsi na chalupu. Teda snad. Snad nejela za odměnu na králičí farmu, kde všichni králíčci pobíhají volně, mají hromadu granulí, sexuálních partnerů a nekonečnou svobodu... Jak se to tak malým dětem říkává... Ne, vážně jela na chalupu.) Vzhledem k tomu, že jsem teda zůstala poslední a chovatelé se netvářili, že mi chtějí sloužit, riskla jsem to a usoudila, že u paničky bude možná líp. Tak jsem se zatvářila plaše, bojácně a stulila se k ní. Za pár minut mi bylo jasný, že ji mám obtočenou kolem packy a je to v kožichu. Vzali mne s pánečkem do královsky adekvátně dekou vystlané přepravky a odvezli domů, do mého nového panství.

Takové jsem hrála vyplašené králičátko

Pár dní jsme se s pánečky oťukávali. Dělala jsem hodnou. To víte, je třeba si je řádně zaháčkovat. Co kdyby na mne byla nějaká ta čtrnáctidenní lhůta na vrácení nebo tak něco. Postupně mě to však přestávalo bavit a bylo tedy na čase jim ukázat, kdo tomu tady velí. A to jim, poměrně úspěšně, ukazuju dodnes.


Jinak barvu kožichu jsem zdědila po tátovi. Po mamce mám jen bílý kousek přední packy. Na památku. A díky tomu, že čistokrevně nepatřím ani do jedné kasty, papíry na titul mi nedali. Tss. Si dovolili hodně. Nevadí. JÁ, umím vládnout i bez toho."

8 komentářů:

  1. Margo - nezbednice! :D opět úžasný článek, čtivě a vtipně napsaný, ona ten svůj původ fakt nezapře ... posílám pozdravení, pohlazení a pusu na čumáček, jestli teda jsem hodna až takové troufalosti ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Vyřídila jsem a říkala, že to bere. Prý se další potenciální poddaní vždycky hodí... :))

      Vymazat
  2. :D :D :D :D prostě miláček zrozen z pravé lásky, i když naše Bunny by se milovala s každou rukou a hlavně po ránu :D :D
    Moc povedené fotky, ségře se dnes podařilo vyfotit Bunny na posteli, fotka pěkná - nerozmazaná a až po chvilce jsme zjistili, že Bunny nepózovala, ale čůrala přímo do čisté peřiny! :/ :D Ta rekonstrukce ji dala zabrat a ještě se nám mstí :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vaše Bunny je celkově taky pěkná rošťanda koukám :))

      Vymazat
  3. Bože to je tak neskutočne vydarený článok... Sa usmievam od ucha k uchu teraz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Po tam milém komentáři se stejně usmívám i já :)

      Vymazat
  4. A jak je ted stastna, ze jste si ji nasli!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Při každém zachrastění v misce skáče radostí že je naše :D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!