čtvrtek 10. září 2015

Jahoda v Instagramu 8/15

Srpnové fotky už tu měly být minulý týden, ale víte jak... Královna všehomíra dostala přednost. Tak až dnes...

Začátkem měsíce jsem se hlavně chlubila, co jsem si dovezla z dovolené...


Hodinky O´clock. Tyhle všechny. Ale neděste se, není jich tolik, jak to na první pohled vypadá. Jedná se o dva ciferníky (růžový a s bílý Mickey Mousem) a sedm barevných silikonových pásků. Ciferníky lze snadno vyjmout a v náramcích prohazovat.


Pak to vypadá nějak takhle.


Krom Obag storu jsem v Benátkách narazila i na Kiko. A vzhledem k tomu, že právě probíhaly slevy, něco jsem přikúpila.



A za kosmetiku jsem trochu utrácela i po návratu. Akci v Marionnaud podle Instagramu odolal málokdo.


 Pak jsem taky potřebovala dohnat všechny absence...





Dala jsem dohromady zápisky z cest...


... a na konci měsíce vyrazila na další.

Tentokrát sama, relaxovat a válet se do Laa. Prvně to sice vypadalo s počasím mizerně, takže...


 V poledne se však ukázalo sluníčko a všechno bylo, jak mělo.


Krom světla se mi bude v zimě stýskat hlavně po tomhle...


Mlask, slint. Jinak, mimochodem, náramek je vlastní výroby.


Kdyby někoho zajímalo víc, může mrknout na RABBIT HOLE FACTORY.



A Rabbiti i na závěr...



Zmoženi vedrem.


Což jim nezabránilo lumpačit!


Nebo jíst.


Ale ta rána... Ta jsou prostě vždycky těžká.


Své o tom ví i dočasný srpnový spolubydlící.


Malej, velkej, s ušima, bez uší, dvounohej, čtyřnohej... Všude je to stejný.


Mějte krásný podzim!

2 komentáře:

  1. Jé, ty jezdíš do Laa? Tam je to fajn, i když si tam vždycky na tobogánu namožu záda. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, docela často. Na tobogán nechodím od té doby, co jsem se v zatáčce solidně třískla do hlavy. Jsem spíš typ povaleč.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!