středa 19. srpna 2015

Drobky XVI

Dnešní soubor krátkých kosmetických postřehů si dáme na téma řasenek a nově vyzkoušených produktů značky Clinique.

Max Factor 2000 Calorie Volume & Curl

Klasickou verzi této řasenky jsem měla před lety a co si vzpomínám, malovala dobře. To byl hlavní důvod, proč mi k téhle zabloudila myšlenka. Oko přitáhla jistě nějaká lákavá akce a poslední protiargumenty spláchl slib natočení. 


Realita byla ovšem taková, že po natočení ani památky. Ale mé řasy jsou obzvláště vzdorné, tady žádné velké překvapení, jen další nudný princ, co po vzletných řečičkách padl v souboji s drakem. Ovšem i jinak to byla dost bída. Řasenka začala velmi rychle na kartáčku tvořit hrudky a přenášet je na řasy. Výsledkem byly řasy většinou slepené a nikterak okouzlující. Po čase, kdy už žmolky na kartáčku přerostly únosnou mez, jsem je odstranila papírovým kapesníkem. Řasenka byla výrazně sušší a žmolky, ty byly do týdne zpět. Takže za mne stačilo, víckrát nechci.


Clinique High impact mascara 

Tenhle kousek byl součástí taštičky s miniaturkami, kterou jsem dostala k nákupu. Jedná se tedy o vzorek, nikoli plnou velikost. I tak řasenku používám už docela dlouho a i přes drobný vzrůst mi slouží překvapivě zcela jistě déle, než výše zmíněná Max Factorka. Řasy zvýrazní, leč neslepí a výsledek je přirozený. Pokud vám toto stačí a nepotřebujete natočit či extra prodlužovat, je High impact určitě dobrý výrobek. Já mám v syslírně miniaturku ještě jednu. Určitě ji užiju, ale plnou velikost si potom nekoupím. Stále totiž naivně hledám něco, co ty moje mrchy vzdorné alespoň trochu zvedne.


Clinique All About Eyes

Gelový oční krém, opět miniaturka z taštičky. Hydratační, nemastný a lehký. V očích mne neštípal, byl moc příjemný, nemám co bych mu vytkla. Snad jen tu vyšší cenu. Nebýt jí, už mám doma plné balení. Ale jakmile bude v nějaké pěkné akci, nejspíš neodolám.

Clinique Moisture Surge gel-krém

Opět pidiverze, tentokrát z vyhraného "Tetaboxu". Vzhledem k velikosti balení a tedy i délce používání rozhodně nemohu vynášet nějaká fundovaná moudra. Ale za tu dobu, co jsem ho denně mazala, mne oslovil natolik, že rozhodně chci vyzkoušet znovu. Ovšem až spotřebuji nasyslené zásoby. A to nejspíš nějakou dobu potrvá...

Každopádně se mi jevil jako lehoučký, nemastný a dobře se vsakující. Nevím jak na zimu, ale pro mne na léto dobrý společník. 


Clinique Moisture Surge

Další bleška z "Tetaboxu". Pleťová noční maska. Nic takového jsem doposud nezkoušela a proto jsem si představovala, že bude kůže po nanesení opatlaná, lepivá a já tak akorát zaneřádím polštář. Vůbec ne. Tahle maska má konzistenci hutnějšího gelového krému a nic ze zmíněného se nekonalo. Princezna s dokonalou pletí se ze mne za těch pár nocí nestala, přesto je to další výrobek, který bych si ráda pořídila v plném balení. Přišlo mi totiž, že pleť opravdu hezky hydratuje a pečuje o ni. A to rozhodně není k zahození. Opět mne brzdí jen docela vysoká cena, takže počkám, jakou akci nabídnou blížící se dny Marianne a případně se rozhlédnu na internetu.

Clinique Pop Lip

A na konec jedna dekorativka. Profláklá rtěnka Pop Lip. Nepochybuji, že už jste o ní slyšely, donedávna křičela z každého rohu. Já tu svoji vyhrála v soutěži a vybrala si barvu Bare Pop. Je to světlý, do béžovo-cihlova laděný nude odstín. Ovšem ne zas tak světlý, aby dělal mrtvolně bledou pusu. Spíš je to taková lepší přirozená barva rtů. Ale obsahuje poměrně dost perleti, což by někomu mohlo vadit. Mě vyhovuje a nosím ji velmi ráda, přesto právě kvůli přemíře perleti občas sáhnu po něčem jiném. Co se týče konzistence, je vážně příjemná a často mi, bezprostředně po nanesení, na puse připomíná spíš balzám než rtěnku. Ke konci svého učinkování má však někdy tendence trochu vysušovat, ale není to nic tragického. I obal se mi moc líbí. Malý, kovový a elegantní. 


Přestože odstíny byly všeobecně oslavovány, mě zase tak za oko nechytily. Líbí se mi ještě Plum Pop, ale další už bych si nejspíš nevybrala. I když - teď mají přibýt nějaké nové, tak uvidíme.

Celkově pro mne kvalita ano, odstíny nic moc.


A to je dneska vše, mějte krásný týden a zase někdy přijďte na návštěvu ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!