středa 8. července 2015

Jahoda v Instagramu XIII

A tak dlouho tady nebyly žádné ty fotky, žejo...


Třeba nějaké to jídlo, sladkosti, nebo tak něco...



Zmrzlina z Gran Moravie, přesněji mražený jogurt. Docela dobrá, jen mne trochu zklamalo, že je to nějaká kupovaná směs k výrobě, jestli se nepletu. Naivně jsem si představovala, že tam vážně mrazí svůj jogurt. Asi ne. 


Snídaně, to je prostě základ dne, s tím nic nenaděláme...


Tuhletu záležitost chodím užírat do lednice skoro nonstop. Je to stráááášně dobré.


Som pekla...


... a ještě jednou. Příteli k narozkám. A zároveň do soutěže na Instagramu Lentilek.


Teplé podvečery teď často trávím balkoně. Jak jinak, než s dobrým pitím, něčím na zobku a obrázkovým katalogem.


A na konec, aby se vám tím cukrem neslepila pusa, jedno sushi.


Někde mezi kapitolou "jídlo" a "nákupy" se nachází tenhle mixer. 

Zdroj

Pořídila jsem totiž svému smoothie výrobci většího brášku. A rovnou jsem se ho rozhodla pokřtít ohněm...


... výrobou domácího arašídového másla. A povedlo se! Mixer kupodivu přežil, máslo bylo výborné (na fotce ještě není hotovo, ve výsledku opravdu teklo) a nejspíš budu akci opakovat. Jedinou nevýhodou je, že to trvá tak strašně dlouho.


Pak jsem pořídila i nějakou tu kosmetiku. V lékárně balíček miniatur Klorane...


... a pak ještě jeden na dovolenou.


Oční krém, ten mi už docházel, syslí zásobárna v tomto směru kupodivu prázdná, takže nutnost.


Mazadlo na rty už nutnost rozhodně nebyla, ale nechala jsem se zlákat akcí ve Fannu a udělala si radost.


A pak tu mám už jen elektrický pilník Velvet Smooth od Scholl. Tento měsíc jsem byla vyjímečně disciplinovaná, co se nákupu kosmetiky týče :D


Závěrem chlupáči...



Pan frajer. Chybí mu jen postavený límeček růžové polokošile :)))




Zahřívá granule v misce pod sebou.


 
Bestija!!!


Copak v tom záchodě asi hledá za štěstí?


A to je vše, přátelé. Přeji vám krásný týden a snad se tu sejdeme zase příště!


2 komentáře:

  1. Och ty dortíky, ty muffiny, všechno co je k jídlu ♥ Ten mixér, co to je prosím za typ? Sháním právě něco, co mi pomele oříšky na máslo bez toho, aby se odvařil :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mixér je CLATRONIC MZ 3560 WH/IN, kupovala jsem ho na Alze. Ale stejně to máslo neuděláš hned, to by se myslím odvařil každý neprofesionální. Já vždy tak 20-30 vteřin mixovala a pak pár minut počkala. Ke konci už byl teplý, tak jsem ho nechala odpočívat třeba i půl hodiny. Celkově to bylo na celé odpoledne :/

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!