čtvrtek 2. července 2015

DIY / Trojřadý řetízkový náramek

Nikdy jsem neuměla vymýšlet složité, noblesní, poetické či vzletné názvy. Proto je tento náramek jednoduše Trojřadý.


Potřebujete na něj:
  • bižuterní řetízek
  • ketlovací jehly
  • broušené skleněné korálky (konkrétně tyhle se nazývají "sluníčka")
  • bižuterní kroužky 
  • zapínání
  • kleštičky


Korálky navlékněte na ketlovací jehlu. Množství záleží na vás, jak chcete mít ozdobu širokou, jak velké máte korálky atd.


Na konci jehly utvořte pomocí kleštiček očko.


Do oček jehly přivlékněte na obou stranách řetízek. Délka záleží na vašem zápěstí a tedy požadované délce náramku.


Totéž zopakujte ještě dvakrát s jinými barvami. Já umístila jeden korálkový díl doprostřed náramku, druhý o kousek vpřed, třetí o stejný díl vzad. Jednotlivé řetízky jsem na každé straně spojila očkem a přidala zapínací karabinku. Na závěr jsem ještě nýtky s korálky mírně prohla, aby lépe kopírovaly zápěstí.


A dílo je hotovo.



Užívejte léto! A když už budete mít sluníčka dost, zalezte do stínu a něco hezkého si vyrobte;)

4 komentáře:

  1. Vypadá moc hezky, jsi šikovná Luci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé, ten je krásný! já jsem sice nemehlo největší, takže už jen udělat očko na konci jehly mi přijde jako nepředstavitelná věc, ale kdybych ho viděla někde v obchodě, tak bych o něm i přemýšlela ;) páč já náramky vůbec nemusím, mám utkvělou přestavu, že mám tlustá zápěstí a že mi nesluší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Já ta očka mám taky křivá. I po šesti letech praxe :D

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!