středa 22. července 2015

Clarins Instatnt Light

O pohádkové tubičce balzámu na rty Clarins Instant Light slyšelo pochvalné příběhy jistě mnoho z vás. Já také. A tak, když jsem sháněla nějaké mazání do kabelky, které mohu na rty nanést klidně i za chůze a poslepu, sáhla jsem po tomto profláklém lesku. 


Z šesti nabízených odstínů jsem si vybrala ten teoreticky nejtmavší - číslo 6. Je to jemná, hnědorůžová barva, která rty decentně naleští, ale nijak zvlášť není vidět, takže i když se za pochodu úplně nestrefím, furt vypadám jako slušný člověk.  

Ačkoli lesky už nějakou dobu téměř vůbec nepoužívám, tenhle se mi, pro zmíněný účel, líbí. Na rtech ani trochu nelepí a mám spíše dojem, jako bych měla balzám. Při nanesení rozumného množství ani lesku není tolik, abych házela prasátka. Milosrdně trochu skryje i nějaké ty nerovnosti terénu.

Výdrž není nikterak závratná, ale v tomto případě mi to nevadí. U téměř neviditelné barvy není žádný problém se ztrácením odstínu a chybí-li mi něco na puse, přelíznu znovu.

Nanášecí houbička ve mne evokuje nějaký dojem lehké nehygieničnosti, ale zase se nevkládá dovnitř tuby jako u lesků, takže asi dobrý. A je mi příjemná na puse.

Vůni má jemnou, neobtěžuje.

Celkově je fajn. Více odstínů určitě nepotřebuji a nejsem si úplně jistá, jestli po vypotřebování budu chtít nový, ale nemůžu proti němu říct křivého slova a používám jej ráda.

Co se mi ale líbí ještě mnohem víc, než zmíněná tubička, je Clarins Instant Light v tyčince. Tahle varianta byla uvedena v rámci limitky (nepletu-li se, tak jarní) a v obchodech se držela docela dlouho. Možná ještě teď některé varianty seženete. Já si hned po závozu do prodejen pořídila odstín Red (5). A byla jsem z ní okamžitě nadšená.


Barva je to křiklavě červená, ale pouze v tyčince. V praxi rty jen tónuje, žádné dokonale plné krytí nečekejte, přec jen není to rtěnka, ale balzám. Na puse je mi maximálně příjemný, nelepí a lehce pečuje. Okouzlil mne natolik, že jsem si po čase pořídila ještě verzi Rosewood (6).


Balení má pěkné, jemné a decentní. Ovšem tyčinka je nezvykle tenká, což budí dojem rychlého ubývání produktu (ono ho taky moc není, jen 1,8g, takže to možná nebude jen dojem). A také tyčinka nedrží, naklání se při aplikaci dozadu, takže zadní strana je pěkně rozpatlaná o okraj.

Nicméně i přesto tyto drobné nedostatky je to báječný výrobek, u něhož mne docela mrzí, že není ve stálé nabídce. Možná bych pořídila časem další.

1 komentář:

  1. Instant Light balzámek mám taky a je vážně super. Ale to rychlé ubývání je šílení, dá se vypotřebovat během pár dnů. Lesk už si chci dlouho pořídit, ale pořád nevím jaký odstín :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!