úterý 16. června 2015

Jahoda v Instagramu XII

Soubor fotek vysypaných z mobilu v měsíci květnu je tu. Pozdě, ale přece.


Začneme jako vždy jídlem, jak jinak. Snídaně a sladkosti, klasika.



Řecký jogurt a ovoce, aneb aktuální ranní závislost. Původně ta miska má fungovat opačně - do velké přihrádky jogurt, do malé dobrůtky. Ale bohužel ;)



 Tohle už není snídaně, ale palačinka nikdy nezaškodí. Místo dění The Cat cafe, Brno.


Do podniku si zašel i tenhle pan Páv. Ale obávám se, že utekl bez placení.


Fotogenická surikata. Ano, byli jsme po roce opět v Zoo ;)


A také v divadle. Tvrz byla velmi zábavná, doporučuji.


Navštívili jsme i zámek v Rájci Jestřebí. O tom se ještě chystám napsat Tip na výlet, tak snad to dám brzy do kupy.


Do Znojma jsme se vydaly s mamkou. Centrum města je moc krásné, na jarní courání uličkami a posedávání v kavár(vinár)ničkách ideál.



Garage design. Trh autorských a handmade výrobků.


Od tam jsem si dovezla dalšího ušáka. Protože králíků (a čokolády) u nás není nikdy dost.


A když už jsme u nich...


Margo nám trochu pelichala. A nechtěla se nechat obrat.


Jimmova standardní poloha. Proto má míň fotek. Vypadá pořád stejně. 


Zato s touhle potvůrkou si užijeme. Tady zrovna batikuje sedačku.


Tu se tváří jako andílek... ale chvíli potom urvala podlahovou lištu. Ne nadarmo jí přezdíváme Margozilla. 




Zíve každou chvíli, ale vždy, když na ni namířím foťák, přestane. Tentokrát se mi podařila chytit při činu. 


Asi měla dojem, že páníček má něco k jídlu.


Králíci jsou za námi a už mi tu zbývají jen nákupy. Tedy chlubící sekce.


Ačkoli se snažím nákup kosmetiky omezit, občas neodolám. Při jedné ze slabých chvilek jsem si pořídila tolik opěvovaný lesk na rty Clarins Instant Light. Chtěla jsem něco do kabelky, u čehož při aplikaci nemusím koukat do zrcátka. A to splňuje.



Druhá slabá chvilka byla pro moji peněženku poněkud bolestnější. Do sbírky paletek jsem si přidala oční stíny YSL Tuxedo v hnědých barvách.


Taky mi dorazily výhry ze soutěží. Jako první slavná Lip Pop v odstínu Bare Pop. A je moc fajn. Ještě bych ocenila barvu Plum, ale to až později, při nějaké akci. Nehoří, mám víc než dost.



A druhá výhra - Tetabox! Obsah byl překvapením a v balíčku jsme nenašla nic, co bych nevyužila. Radost veliká.


Také jsem bohužel utrpěla jednu ztrátu. Z Melek mi sama od sebe odpadla kytička. Ale v Zootu se k reklamaci postavili příkladně. Botky bez řečí a s dobrou náladou vzali (v některých obchodech aby se člověk cítil snad i provinile, že něco nefunguje) a za několik dní mi dorazily na účet zpět peníze. Tomu říkám přístup!

Co vy, co nového jste si v poslední době pořídily? A nebo máte také nějaké ztráty?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!