středa 24. června 2015

Drobky XV

Moje péče o pleť se neustále mění. Ať už podle ročního období, počasí, potřeb nebo nálady. Momentálně tu mám tři věci, se kterými jsem se rozloučila a jednu novinku.


Vichy - Aqualia Thermal Legere

Značku Vichy mám spojenou především s pubertou, kdy to byla první dražší pečující kosmetika kterou jsem si pořídila. Ačkoli dnes už k ní mám výhrady a vše, co jsem si postupem času oblíbila, vyřadili z prodeje, občas se nechám zlákat. Většinou nějakou akcí, jako i u tohoto krému. Před nedávnem jsem ho domazala.


Byl lehký, nepříliš mastný a dobře se roztíral. Na první nanesení lehce poštipkával, což po pár dnech přestalo. Toto se mi stává u krémů velmi často, takže to nemusí mít velký význam, přesto bych doporučila slečnám s citlivou pletí požádat v lékárně nejdříve o vzorek. Vůně krému je docela výrazná. 


Výrobce tvrdí, že je určen na velmi dehydratovanou pleť. Osobně bych zase tolik nepřeháněla, hydratace byla, dle mého názoru, dost průměrná. Není moc mastný, což mi na teplejší období vyhovuje. Nijak výrazně nelepil a slušně se vstřebával.


Ve výsledku byl docela příjemný, vypoužívala jsem jej, ale žádné WOW se nekonalo. Víckrát nemusím. A obzvlášť ne za cenu přes 400,-


Oční odličovač Rituals

... jsem si dovezla z výletu do Prahy. Poté, co jsem očmuchal půlku prodejny, volba padla na tohohle drobka. Jedná se o miniverzi, v prodeji je i větší balení. 


Už velmi dlouho odličuji oči vodami, ať už k tomuto účelu přímo určenými, nebo micelárkami. Voděodolnou řasenku nepoužívám, takže mi to stačí. Přesto jsem se po letech rozhodla vyzkoušet odličovač dvousložkový. A opět se přesvědčila, že to není nic pro mne.

Produkt jako takový nehaním, není špatný. Řasenka s ním šla dolů lehce, v očích neštípal. Vše v pořádku. Ale mně jsou, z nějakého subjektivního, nepříliš dobře odůvodnitelného pocitu příjemnější zmíněné vody. Nemusím setřepávat složky a přijde mi, že se do tamponu vody tolik nevsáknou a oko jimi méně dřu... Nevím. Ale na dlouho si dám zase s dvofázovkami pokoj.


Jinak obal miniaturky byl docela na houby. Vyroben z pevného plastu, takže nešel zmáčknout, abych produkt popohnala ven. Takhle bez pomoci na tamponek přes špuntík s miniaturní dírkou kapal dost pomalu a většinou akce skončila tak, že jsem oko dřela napůl na sucho. Což jsem dlouho nevydržela a po pár dnech špunt vytáhla. Čímž se výrazně usnadnila aplikace na vatu, zato víčko teklo, takže možnost cestování nepřicházela v úvahu a i při domácím použití jsem měla pod lahvičkou na stolku neustále mastný kroužek.


Scholl Velvet Smooth

Dnešní Drobky jsou plné věcí které jsou "snad i docela dobré, ale ne tak úplně..." Elektrický pilník od Scholl je dalším z nich. Dost dlouho jsem váhala, zda výrobek pořídit. Nakonec iniciativa vzešla od partnera, jehož mužské ťapky jsou na tom přeci jen trošku hůře, než ty mé. Pilník jsme pořídili na internetu, kde vyšel výrazně levněji než v obchodě (na 750 Kč).


Z výrobku mám po pár prvních použitích docela smíšené pocity. Chvíli tak, chvíli onak. Řekla bych, že na dámské, udržované a pravidelně krémované nožky docela dobré. Ale na zatvrdlou kůži a mužské tlapy moc nestačí. Funguje v podobném rozsahu, jako pemza. Na víc nemá. Jen je na motorek, takže nemusíte šmrdlat, ale brousí za vás v pohodě třeba u televize. V tom vidím hlavní benefit. Mě totiž pemzování strašně nebaví a tím pádem mám docela tendence to flákat. Práce s bruskou je jednoduchá a tolik mě neotravuje.

Slyšela jsem už od několika lidí, že jim vadí zvuk který při broušení vydává. Tak nějak bzučí, dalo by se říct. Mně to až tak neobtěžuje, ale věřím, že někoho opravdu může.

Celkově vám neporadím, jestli se do brusky vyplatí zainvestovat. Sama jsem se ještě nerozhodla. 


Bioderma Hydrabio Mousse

A závěrem jedna příhoda k pobavení. Už jsem ji popisovala na Instagramu, ale kdo nečetl...


Nedávno jsem se večer vypravila do sprchy a překvapila mne koupelna plná bílé pěny. Byla na poličce s kosmetikou i ve vaně pod ní a bylo jí hodně. Šla jsem se zeptat muže, co v koupelně vyváděl. Netušil o čem hovořím. Po chvilce hledání jsme přišli na to, že spoušť má na svědomí butelka obličejové čistící pěny od Biodermy. Ačkoli byl vršek zcela nepoškozený a čistý. Nakonec jsem našla ve spodní části hliníkové lahve miniaturní dírku. Ani nebyla vidět. Jako když ťupnete špičkou špendlíku. A přes ni tlak v lahvi vytlačil všechen obsah ven. Musím uznat, že produkt nebyl nejnovější, pěnu už mám doma docela dlouho. Ale že si najde cestu přes hliník, to by mne ani ve snu nenapadlo...


Taky vás už někdy kosmetika pěkně vypekla? ;)

1 komentář:

  1. Příhoda s penou je celkem úsměvná, ale teda nechtěla bych zažít tu spoušť :D
    Vícha krémy jsem měla vždy jen ze vzorečků a většinou mi přišly dost navonene, celkové me žádný z nich nezaujal..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!