pondělí 4. května 2015

Jemný odličovač očí Nivea

Mno... Jak to jen říct... Zklamání, no..


Na tenhle odličovač jsem nedala dopustit v období před. Přesněji před umělými řasami. To jsem používala jednu flašku za druhou a pokaždé, když jsem náhodou zkusila něco jiného, nadala jsem si a pokorně se vrátila k modré Nivee. Pak dlouho nebyla třeba, až teď. 

Nevím co se stalo, jestli změnili složení, nebo jsem se zase nějak rozmlsala (to se mi v poslední době stává podezřele často), ale teď tahle voda stojí za prd. Řasenku (obyč) mi nerozpouští, šmudlá, co jsem dřív umyla napoprvé, teď musím dvakrát. I micka mi slouží líp. 

Jedná se o klasickou průhlednou vodu, žádný olej, dvě fáze atd. Prostě klasika. Vůně už mi není taky zrovna příjemná, taková výrazná, mýdlovo-kosmetická, ale nic, co bych při odličování nesnesla. V očích mě neštípe.

Lahvičku jsem vypotřebovala, chvílemi trochu se sebezapřením, ale jsem na dně. A víckrát ji nekoupím. Po x letech nastupuje fáze zkoušení. A nebo jednoduše zůstanu u micky, žádný extrabuřty. Uvidíme.


Cena v kamenných obchodech kolem 120 Kč, ale velmi často bývají akce / 125 ml

Máte taky něco, co jste používaly věky a pak vás to zklamalo na celé čáře?

3 komentáře:

  1. No......mě všeobecně teď zklamávají oční odličovače....nevím čím to je ale nějak mě teď žádný pořádně nenadchnul :(.

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  2. Mna sklamal make-up, ktory som pouzivala sedem rokov a teraz zmenili zlozenie :-( . Inak odlicovace vobec nepouzivam. Odlicujem bud telovym mliekom Excipial, alebo micelarnou vodou Bioderma, pripadne najnovsi objav je odlicovacia pena Alverde.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  3. Po niveii me palily vzdycky oci :_(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!