úterý 12. května 2015

Jahoda v Instagramu XI

Na Instagramu jsem v poslední době mnohem častěji než na blogu. Fotky mě bavily vždycky a zatímco třeba Facebook mi nijak zvlášť k srdci nepřirostl, svět čtveratých fotografií mě dostal a trávím tam až nemravně mnoho času. Ale občas jdu i ven, nebojte...


Třeba tady. Mikulov.


Nebo tu - zahájení grilovací sezóny, to se muselo taky řádně zdokumentovat. A když už jsme u toho jídla...


... konečně začala ta správná část roku. Po následujících několik měsíců se bez jahod neobejdu.





V kaši poslední dobou jedu spíš výjimečně, jsem líná ji vařit a opět dávám trochu přednost palačinkám, v případě spěchu jogurtu. Ale ono to zase přijde. Vždycky si něco oblíbím a dokud mi to neleze ušima, cpu se tím denně. A pak přijde něco nového... nebo starého, to je fuk... a jede se nanovo. Máte to taky tak? Nebo vás baví spíš pestrost?


Jediný, co mě bohužel né a né omrzet, je čokoláda :D


Pak se to musí vyvažovat jinde ;)


Tuhle čočku jsem si shodou okolností vařila na apríla. A když si pozorně přečtete návod, zjistíte, že je pro toto období jako dělaná...


Když vaří muž. Jeho vaječné chleby jsou delikatesa největší.


A další dobrota. Sushi. Jsem schopna ho jíst po desítkách. V rámci zachování alespoň zbytku domácího rozpočtu poslední dobou laškujeme se samovýrobou (na fotce tedy ještě profi). Zatím to není úplně stoprocentní, ladíme rejži, ale to přijde. A pak už budu jen snídat palačinky, svačit čokoládu a večeřet sushi :D 

Ale (víc než) dost bylo jídla. V uplynulých dnech jsem i trochu utrácela.


Gumky do vlasů a zajíček s čokoládou ze Shopping Fever...


... a sada od Clinique stejně tak. Dva malé krémy Superdefense jsem koupila, zbytek byl dárek k nákupu.


 Taky pořád řádím na eBayi.


A po dlouhém rozmýšlení jsem si pořídila tašku Obag. Ehmm, dvě... Pššt.



Vnitřní pytlík jsem si po víkendech ušila sama a mám z něj větší radost, než z koupeného.

Také jsem tento měsíc měla obrovské štěstí v soutěžích. U Pavly z blogu Oh My Beautiful Life jsem vyhrála bezvadný deníček z králíčkem...


... u Martiny tajemný a lákavý Tetabox...


a u Hi Lychee novou rtěnku od Clinique. Tak už také pomalu vymýšlím nějakou tu Insta minisoutěž, ať radost pošlu zase dál.

Jako vždy, králíci závěrem...









Díky že tu jste a snad se uvidíme zase u dalšího článku! Nebo na Instagramu.

8 komentářů:

  1. Tak oBag je luxusní ! A gratuluji k výhře :)
    LENNY MALI in DK

    OdpovědětVymazat
  2. Obag je moc pekna. Mohu se zeptat, jak jste si usila ten vnitrek? Jinak mate i moc pěkné ušáčky 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji. Tašku jsem si oměřila a nakreslila střih. Není to obdélník, dole je pytel užší, nahoře širší. Asi nedokážu postup šití takhle v textu popsat. Ale zpětně ze zkušenosti bych si jej raději koupila. Za prvé mi to zabralo opravdu hodně času. A za druhé pytlík, na rozdíl o originálu, nemám vyztužený, takže takhle hezky vypadal pouze po ušití a nažehlení. Nošením se v tašce prověsil, nedrží tvar, po vyprání nejde nažehlit a tak nějak celkově mi v tašce spíš tak trochu zavazí a není moc hezký. Pokud se nechystám někam do davu, nosím tašku raději bez vnitřku.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Lucí, mas moc krasny blok..! Dnes jsem ma nej narazila uplne nahodou. :0) a musim stale cist a cist a cist a cist :-D
    Taky se chystam sit tu vnitrni tasku do obag, proto me siti bavi s mam doma spoustu krasnych nevyuzitych latek. Strańsne moc by mi pomohlo do zacatku tva rada, jak zacit, ci mas jeste nekde ten strih a treba jak dlouho ti to trvalo a jak jsi postupovala aspon priblizne. Vím, ze pises, ze se to popisuje spatne, ale zkusís to prosiiiiiiim :0). Tva ctenarka Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, moc děkuji za kompliment :).

      Šití a výroba střihu mi trvala téměř dva celé dny. Střih nejspíš ještě někde mám, klidně bych ti ho i naskenovala a poslala, ale na to je velký, nevleze se do tiskárny. Měla jsem v jednom kuse dno a všechny čtyři strany. Taška je dole menší než nahoře, takže je třeba si ji zevnitř pořádně oměřit, není to obdélník. Šev mám veden uprostřed bočních (menších) stran, dno a větší strany jsou vcelku. Vršek se zipem je pak přišitý zvlášť. Až jsem měla tašku hotovou, dala jsem si ji dovnitř a nakreslila, v kterých místech by měly být otvory pro uši. Ty jsem pak vystřihla a v ruce obšila, aby se to nepáralo.

      Obávám se, že jsem ti moc nepomohla...

      Vymazat
  5. Ale joo, trochu jsi mi i pomohla.. :-) A slo by mi poslat alespon zmenseninu? Je to pro me moc dulezite, ale asi to nakonec stejne budu muset vyzkouset a hold zkouset, dokud to nebude ono. ;(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, když to nedostanu do kopírky, nemám to jak zmenšit.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!