čtvrtek 21. května 2015

Co s Washi?

Po zaregistrování na eBay jsem propadla objednávání různých blbinek a krom bižuterie se specializuji také na rozličné papírenské nesmysly. Třeba samolepky a washi pásky. Toho tu mám teď hromadu. A tak jsem brouzdala po netu a hledala nápady, jak je vlastně využít krom polepování každé, byť i banální, položky v diáři. Pojďte se mrknout, co jsem našla...

Zdroj

Zdroj

 Vlaječky jsou klasika. Na nějakou domácí oslavu, proč ne. Jednoduché, rychlé, efektní.

Zdroj

A rovnou je můžete sladit i s nápojovými kelímky...

Zdroj


Zdroj

... nebo dárkem.

Oproti tomu zdobení zdí, to už je vyšší dívčí...

Zdroj

Zdroj

Zdroj

Zdroj

Obávám se, že já bych zvládla maximálně tak tuhle úpravu interiéru ;) :

Zdroj

 Pásky se zjevně dají využít také na oblepení všemožných domácích potřeb a dekorací...

Zdroj

Škoda, že mi všechny hezké, bílé nabíječky sežrala Margo...

Zdroj

Zdroj

Zdroj

Zdroj

Zdroj

Zdroj

Napadá vás něco dalšího, co by se dalo oplácat těmihle barevnými lepíky?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!