pondělí 27. dubna 2015

Podkladová báze Zoeva

Po propadáku s názvem Clarins Instant Light Eye Perfecting Base jsem sháněla nějakou slušnou bázi pod oční stíny. Přechodně mi stačily světlé Color Tattoo, na které jsem nanášela různé pudrové stíny a ačkoli vznikaly hezké kombinace, nebylo to to pravé ořechové. A tak se mi v objednávce nových štětců od Zoevy, objevila navíc i tahle matná báze.


Ta je uschována v malé černé tubičce se šroubovacím uzávěrem a drobným aplikátorem. Je příjemně krémová a z obalu jde ven snadno. 


Béžovou barvou i konzistencí připomíná make-up a po rozetření plně splyne s pletí. Na celé víčko stačí kapička. Výrobek používám téměř denně již půl roku a stále nejsem na dně (i když do černé tuby není vidět, zatím neprská na prázdno). 


A teď to nejdůležitější - stíny na ní drží! Bez problému a celý den. Ať už jsou od Essence, nebo od Urban Decay. Žádný potůček uprostřed oka. 

Intenzita stínu bezprostředně po nanesení mi přijde stejná jak s bází, tak bez ní.

Celkově jsem s výrobkem spokojena a nemám mu co vytknout. Příště mám v plánu pořídit znovu Urban Decay, který mi vyhovoval ještě o chloupek líp a nemusím ho objednávat z netu, ale nevylučuji ani opětovné pořízení tohohle pomocníka. Prostě - u mě dobrý.

Cena 208 Kč / 7,5 ml / eshop zde

1 komentář:

  1. Ja mám podkladovku bielej farby, od Mary Kay ale nie som veľmi spokojná asi vyskúšam tento. Príď sa pozrieť ku mne na blog, je tam súťaž o knihu TheBookLady

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!