pátek 10. dubna 2015

Lakovna / Borůvkový jogurt z kolekce Rity Ory pro Rimmel

Tahle jemná fialková novinka obletěla poměrně rychle virtuální svět. Je totiž docela povedená...


Tedy hlavně co se týče odstínu - č. 558 s názvem Go Wild-er-ness. Není příliš výrazný, přesto barevný, veselý a jarní. Kvalitou je to velmi slušný průměr.


Štěteček standardní rimmelovský, širší. Mám pocit, že to tam v továrně někdo mastí od oka a výsledný chlupáč závisí na tom, jak se aktuální směna zrovna vyspala. Jinak si neumím představit, proč někdy je štětka dobrá, jindy roztřepená a blbě střižená. Trošku loterie.


Lakoval se dobře, ve dvou vrstvách obstaral ucházející krytí. Pro dokonalý výsledek jsem dala tři.

V dobrém stavu vydržel tak tři, čtyři dny. Nejprve se ošoupaly špičky, což vzhledem k jemnosti barvy tolik nekřičelo, později se přidaly odštěpky. 


Co vy? Taky už máte některý z těchto jarních rimmelovských odstínů? Chystáte se na ně?

3 komentáře:

  1. krásný odstín, dívala jsem se na něj několikrát, bohužel mi podobné barvy nesluší, jinak bych už ho dávno měla ;) rimmelovské štětky jsou občas fakt loterie, já je mám sice ráda, díky tomu, že jsou široké, s nimi natřu na jeden zátah celý nehet, což mi dost vyhovuje, ale někdy to opravdu vypadá, jako by je zastřihoval zaměstnanec na drogách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tam chvilku čuchaj... A už to jede. Pak záleží na tom, jestli chytneš začátek směny, nebo konec :D

      Vymazat
    2. :D :D :D tak teď jsi mě fakt pobavila!

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!