úterý 21. dubna 2015

Korektory

Poté, co jsem vyhodila Dermacol paletku, zbyli mi v kosmetickém kufříku čtyři maskovací pomocníci - od Clinique, Inglotu a Catrice. Tak se na ně dneska mrkneme trochu blíže.

Inglot Cream Concealer

... mám nejdéle. Byl to jeden z prvních výrobků této značky, který jsem si pořídila v Praze na Chodově (o protivné obsluze této pobočky už byly napsány romány, takže si to pro tentokrát odpustím).


Původně jsem jej kupovala s úmyslem použití pod oči, ale nebyla to dobrá volba, k tomuto účelu se nehodí. Na daném místě vytvoří hutnou vrstvu, která sedí na pleti, je vidět a dost se leskne. Ne jako rozjasňovač, ale jako mastné oko. Na pupínky je však dobrý. Nevyskytují se u mne často, ale pokud přijdou, stačí vťupkat a je v rámci možností po problému. Díky mastnější konzistenci pupínek nevysušuje, příliš nezvýrazňuje suché místo, které se mi kolem neplechy často tvoří a slušně kryje.


Balen je v nízkém kelímku se šroubovacím uzávěrem, dobře se nabírá jak prsty, tak i přímo štětečkem. 

V teple má tendenci se v kelímku rozpouštět.

Suma sumárum - pod oči v žádném případě, na pupínky dobrý, ale nic z čeho bych si sedla na zadek. Až mi jednou dojde, druhý pořizovat nebudu.

Cena 290 Kč / 5,5g / mám odstín 66 / eshop zde


Inglot rozjasňující pero

... jsem si dovezla přímo z Polska. Vybrat odstín mi tenkrát pomohla velmi milá slečna prodavačka a před zakoupením mne s korektorem i přímo nalíčila, aby ověřila, že odstín sedí a zda je vše v pořádku. Chovala se velmi profesionálně a to i přes jazykovou bariéru a moji zmatenou česko-polsko-angličtinu. 


Korektor sám o sobě není nijak výrazně krycí, jedná se spíše o rozjasňující výrobek. Na výrazné kruhy pod očima naštěstí většinou netrpím, takže mi stačí. Nanáším jej do vnitřního koutku oka, kde hezky osvěží pohled. 


S čím mám bohužel problém, je ono pero. Když kliknu jednou, nic se neděje. Pokud víckrát, vyjede korektoru na celou dívčí třídu. Stejnou potíž jsem ale měla zatím se všemi těmito pery, bohužel to zřejmě není výrobek pro mne. Minimálně na nějakou dobu jsem na zmíněné dávkování zanevřela a nic podobného nepořídím. Pro mě jsou to vyhozené peníze, produkt buď nemohu dostat ven, nebo půlka na štětečku zůstane, zaschne, zgumovatí a druhý den ji vyhodím.

Cena 450 Kč / 2,5 ml / eshop zde


Catrice - Camouflage

... který už se objevil snad na každém blogu. Vzhledem k jeho slávě jsem neodolala a pořídila taky.


Na pupínky ho nepoužívám, mám dojem, že zvýrazňuje suchá místa v okolí, je vidět, nesplyne s pletí a nesedí mi. Jednu dobu jsem ho však dávala pod oči. Vyhovovala mi především světlá barva, slušné krytí a matný finiš. Ale pouze ve slabé vrstvě a pečlivě zapracovaný. Při nanesení většího množství po čase zvýrazňoval vrásky. 


Je dost hutný, takže pod oči bych ho zralým dámám rozhodně nedoporučila. Jednak bude podle mne zalézat do vrásek a především roztírání tuhého krému jemné kůži v této oblasti příliš nesvědčí. I mladicím bych doporučila nanášet lehce a s největší opatrností.


Celkově nic, co bych si chtěla pořizovat znovu - stál pár kaček, ve své době posloužil, ale už nějaký čas jsem na něj nesáhla.

Cena 84 Kč / web zde


Clinique Line smoothing concealer

Výrobek v mé výbavě služebně nejmladší. Dovezla jsem si jej z dovolené a kupovala na letišti ve výprodeji a naslepo. Bez testeru a předchozího plánu.
 

Když si čtu popis výrobce, přijde mi, že píše naprosto o něčem jiném. Mám absolutně protichůdné zkušenosti. Například:

Korektor pleť vyhlazuje a minimalizuje viditelné vysušené linky kolem očí. - Korektor ve skutečnosti pleť vyhladí. Asi na pět minut. Pak zaleze do vrásek kolem očí, maximálně je zvýrazní, takže odpoledne jich mám více než ráno bez nalíčení.

Přípravek je dlouhodržící a je možné jej vrstvit, aniž by docházelo k nevzhledným mapám. - Přípravek opravdu můžete vrstvit. Čím více ho navrstvíte, tím více budou potom vaše vrásky vidět. A bude to držet dlouho.

Dobře kryje nedostatky. - Díky rozjasňující složce svítí moje moje pupínky do dálky jako maják.

Přestože vše co jsem teď uvedla zní naprosto negativně, úplně špatný tento korektor není. Naopak ho přes to všechno používám docela často. Ale za pevně daných podmínek:

Korektor mi nesmí na neplechy pleti, ale pouze k očím. Díky výrazným rozjasňujícím složkám se, podle mě, na nic jiného nehodí.  

Vybrala jsem si pěknou, světlou barvu s nádechem do růžova (02 light). V případě, že jej aplikuji trošku do spodní části vnitřního koutku oka, pohled hezky rozjasní, osvěží a omladí. To je však jediné místo, kam patří - ani ne do půlky oka, dál ani na krok. Jinak vyrobí vrásky, jak už jsem říkala. I tam kde nejsou.

Co se týče krytí, tmavá místa prosvětlí, ale pokud trpíte na kruhy pod očima, tohle vás jich nezbaví. Nebo za cenu vrstvení a - ano, výroby vrásek.

Takže - doporučila bych ho jen velmi mladým holkám, nebo těm, co hledají produkt, který hezky rozjasní vnitřní koutek oka. Jako přípravek k zamaskování vrásek, výrazných kruhů pod očima, či korekci pupínků vhodný není.


Nanáší se pomocí houbičky na tyčince, jako mají lesky na rty. Já jen lehounce ťupnu a poté zapracovávám prsty, nebo štětečkem.

Cena na internetu kolem 550 Kč (já kupovala za cca 280 Kč) / 8g / koupíte např. zde


Svůj ideální korektor stále hledám. Všechny výše zmíněné kousky mi občas prokazují slušnou službu, každý používám k jinému účelu, ale žádný z nich rozhodně není dokonalý. Máte vy takový? Víte o něčem, co bych měla vyzkoušet?

4 komentáře:

  1. Já mám teď nový Avon korektor v nejsvětlejším odstínu a je skvělý! Navíc za dobrou cenu 99,- Kč. Nanáší se prstem, je krémový a neleze mi do vrásek.

    OdpovědětVymazat
  2. Pod oci nedam dopustit na NYX. Stoji asi 250,- a mají ho v Duglas

    OdpovědětVymazat
  3. Fu tak korektorov je fakt strašne veľa, ja mám teraz ten od Catrice a som s ním spokojná, ale akné nekryje dobre pokiaľ ho nezapracujem štetcom, vtedy áno, inak je ale fakt vynikajúci až na tú aplikáciu, keď mám dlhé nechty tak to nie je nič praktické. Na akné sa mi veľmi osvedčil korektor od Eucerinu, ten vyrážky fakt aj lieči.
    Bianka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!