středa 8. dubna 2015

Jahoda v Instagramu X

Sic na mne vlezla nemoc ze všech nejzákeřnější - rýmička nejtěžšího stadia, pokusím se blog nezanedbávat (víc než již zanedbávám) a dát do kupy pár článků. Nebo... začnu alespoň jedním - shrnutím března na Instagramu.


Na začátku měsíce jsem se konečně dokopala k vytvoření účtu u PayPal, díky čemuž mohlo započít plenění eBay. A od té doby už to lítá. Pošťačka se chudera nestačí otáčet.


Jedna blbinka za druhou...



Krom toho jsem také oslavila narozeniny a dostala pár dárečků. Třeba nové Melissy...


... božský bronzer od Guerlain...


... balzám Instant Light od Clarins...


... Shine Lover od Lancome...


... a trio stínů od Sephory. Loni to byly lesky, letos tento set. Tady musím přiznat Sephoře body, dárek rozhodně potěší. Oproti tomu slevový kupon ve výši 10% od Douglas vyznívá spíš směšně.


A aby těch novinek nebylo málo, v Elle vyšly opět slevové kupony a příští víkend začíná Shopping fever. Já mám v plánu omrknout nějaké sportovní hadříky a tílka v H&M, u Alda se mi líbila růžová  kabelka, kouknu, zda nemají něco hezkého v Lindexu a parfumerie samozřejmě také nevynechám - potřebovala bych nový oční krém. Nemáte tip na kvalitní kousek? A pro co vyrážíte na slevy vy?


Taky jsem samozřejmě mlsala, bez čokolády bych to nebyla já...


... suvenýry z Rakouska...


... vajíčka která mne lákala už několikátou sezonu (a dobrý ale... vzhledem k ceně zase žádná pecka)...


... prolezla jsem hromadu obchodů než jsem sehnala tuhle králičí Milku...


... čokoládovým dárkem mě nikdy neurazíte...


... oblíbená jarní dobrota - lentilková vajíčka...


... a na závěr dokonalé vafle o kterých se mi do teď skoro zdá. Až se vyléčím a vrátí se mi chuť, potřebuji je znovu!

Když se necpu čokoládou, tvářím se, že jím zdravě...



Na konec mi tu už zbyly opět jen ty moje zlobivé příšerky...


... Margo trhač...



...povaleč...



... zvědavec...


... a seňor senior.


Krásné jaro a hodně zdraví vám přeju!

2 komentáře:

Děkuji za Váš kometář!