středa 25. března 2015

Voňavé packy s Rogerem

A Galletem taky, samozřejmě. Těsně před tím, než značka Roger & Gallet v tichosti zmizela z našich lékáren, pořídila jsem si tyhle tři krémy na ruce. Nesmírně voňavá záležitost.


Vzala jsem k pokladně všechny tři druhy, které u nás byly dostupné, tedy Rose, Fleur d´Osmanthus a Créme Sublime. Všechny mi voní krásně a opravdu HODNĚ. Nejednou se mi stalo, že po namazání rukou se mne třeba přítel zeptal, čím jsem se zrovna navoněla. A to jsem použila krému jen trošičku. Je to skvělé, ale pokud máte citlivé packy, doporučuji opatrnost. Mne sice nijak neštípe, ale mám obavu, že citlivkám, nebo poškozeným a hodně vysušeným rukám by dobře udělat nemusel.


Konzistence u Rose a Fleur d´Osmanthus je spíše tekutější, Créme Sublimeje oproti tomu malinko hutnější. V žádném případě ale ani jeden kousek není nijak výrazně pečující. Ano, ruce po něm nejsou vysušené, ale žádné důkladné péče se jim nedostává. Velmi rychle se vsakuje a při použití adekvátního množství nezanechává na rukou žádný film.




Obaly jsou moc pěkné, takové ženské a milé. Mají obsah 30 ml, takže docela drobci.


Celkově bych krémy doporučila jako příjemnou voňavou záležitost do kabelky, ale jako péči ne.

Myslím, že u nás je sežene už pouze na internetu.

1 komentář:

  1. Krémy vypadají krásně, přesně takové mám do kabelky ráda :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!