pondělí 30. března 2015

#swapsluckou

Jistě jste si všimli, že jsem prvních dvacet dní v březnu rozbalovala neustále nějaké dárky. Jednalo se o swap s Luckou z loverofaccessories.blogspot.cz. Jestli chcete vědět, jak to všechno probíhalo a co jsem dostala, čtěte dál;)


Celý nápad vznikl už v prosinci. Inspirací nám byly adventní kalendáře, ale na ty už bylo příliš pozdě. A komu by se chtělo čekat do dalšího roku... ;) Takže jsme se dohodly, že spolu podobným způsobem oslavíme jaro, tedy 20. března. Domluvily jsme se na určité maximální částce, sdělily si co máme rády a co naopak ne. Následovaly dva měsíce, kdy jsme vybíraly a sháněly dárečky. Před koncem února nastal čas všechno pečlivě zabalit a poslat obdarované, aby si 1. března každá z nás mohla rozbalit první balíček.

Nejprve mi přišla z pošty do rukou obří krabice. A v ní jedna o málo menší, zato mnohem hezčí. Lucka mi dárečky uložila do boxíku, který teď využívám na skladování všemožných blbinek. A taky k focení, jak můžete vidět níže (červené kytičky v pozadí).


K milému průvodnímu dopisu jsem dostala také první dárky - rtěnku Rimmel, lak Flormar, čokoládové bonbony a keksíky pro ušáky. Dál už zbývalo jen přečkat pár posledních dní do začátku a...



... konečně začít rozbalovat! V prvním dárečku jsem našla vzorečky, zrcátko, záložku a náhrdelník se sovičkou. Žádný z produktů ve vzorcích neznám, takže ráda vyzkouším, záložku už jsem si dala do anglické konverzace, sovička je moc milá a ta slečna na zrcátku - celá já :D


Druhým dárkem byla řasenka Astor Seduction Code. Má natočit a přidat objem a to se vždycky hodí.


Třetí den mne čekal balzám na rty s "příchutí" jahodové daiquiri :) Předsunula jsem ho před tu frontu, co mi tu čeká, vyhodila Niveácké máslo a už ho mažu večer před spaním. První dojmy pouze pozitivní.


Další ráno jsem vybalila tužku na oči Holika Holika v moc hezkém, olivovém odstínu. Je krásně měkká, intenzivní a už jsem si objednala další dvě barvy. To asi hovoří za vše.


V pátém balíčku se skrývalo něco lehkého a štěrchavého... náhrdelník s lososovými a bílými kamínky. Bohužel musím čekat na trochu teplejší počasí, neb teď se mi k ničemu nehodí :/ Nebo si jít koupit něco nového na sebe, což je možná lepší nápad ;)


Šestým dárkem byla roztomilá tvářenka.


A další den jsem zjistila, po čem voněla celá krabice - po vanilkové svíčce. Teď už jí zbývá jen půlka.


Osmý den jsem podle tvaru tipovala tužku na oči (celkově mi ty moje odhady moc nevycházely :D ) a našla štětec Hakuro H70. Perfektní plochý pomocník pro nanášení stínů přes celé víčko. Ne že bych žádný neměla, ale tento je lepší! Od té doby ho nedám z ruky.


Následoval pytlík. Po opatrném ohledání jsem zjistila, že jsou v něm tři věci. Těžší. Nejspíš ve skle. Dvě hodiny jsem koukala na balíček před sebou a přemýšlela, co by to mohlo být. Když jsem to vzdala, vybalila jsem lahvičky pečených čajů. Tak to bych vážně neuhodla :)) Dobrota


Desáté ráno jsem si u snídaně vybalila veselé post-it bločky s králíčky. A jak jsou na něčem ušáci, tak je to nejlepší!


V další ruličce se skrývala pastelka od Rimmel. Tyhle balzámové rtěnky mám ze všeho nejradši, Rimmel jsem ještě nezkoušela, takže se mi Lucka opět trefila do vkusu.


Dvanáctým dárkem bylo něco prazvláštního tvaru. Opět jsem byla absolutně bez nápadu, co by v papíru mohlo asi být. Zjistila jsem, že mám mizernou fantazii. Po rozbalení jsem se ovšem uklidnila, protože tohle bych vážně nikdy nemohla uhodnout. A začala jsem automaticky trochu šišlat, neb krém na ruce ve tvaru sovičky je vážně neskutečně roztomilý.  Mám ho v práci na stole. Hned vedle Mačky Mačkací. Ještě že sem moc nechoděj lidi, stačí, že nejbližší okolí ví, že jsem magor.


Následující den jsem dostala obří voňavou bombu do vany. Zatím ji mám vystavenou v koupelně, neb je mi líto ji rozpustit...


Čtrnáctý den jsem si rozbalila rovnou tři krabičky stínů!


Následoval "okurkový Toník"...


... a BB krém mně neznámé korejské značky. Z asijské kosmetiky jsem dříve nic nezkoušela, abych pravdu řekla, nemám k ní příliš důvěru a znám pouze malé množství značek. Tahle mezi ně nepatří. Složení jsem nikde nenašla, na krabičce je pouze v čínských znacích. Sama bych si ho nekoupila, ale Lucce věřím, takže jsem začala zkoušet. A po několika dnech musím říct, že veškeré mé poznatky jsou zatím pouze a jen pozitivní. Barva perfektně splyne s pokožkou, nedělá žádné problémy při nanášení, nikde nezvýrazňuje nic, co by neměl a perfektně drží. Vyzkoušela jsem ho zatím jen párkrát, takže nechci dělat ukvapené závěry, ale musím říct, že mne zatím velmi mile překvapil. 


Sedmnáctým dárečkem byl lak Astor v něžném růžovém odstínu. Zrovna ho mám na nehtech.


Dostala jsem i něco sladkého na zub. 


V jednom z nejtěžších balíčků jsem odhalila tělové máslo.


Dvacátý, tedy poslední, den jsem z papíru vybalila paletku na tváře od Sleek. O značce jsem toho už hodně slyšela, ale nic nevlastním. V paletce se skrývá tmavý pudr pro konturování, rozjasňovač a tvářenka. 


Dárky jsem si rozbalovala většinou u snídaně. Někdy jsem si je nechala stát, zabalené, pod monitorem v práci déle a napínala se a hádala co asi v dárečku bude;) No, uhodla jsem asi pouze dvakrát. Ale všechna překvapení byla hrozně milá a potěšila. Bylo vidět, že si Lucka dala moc záležet a já jí ještě jednou děkuji, že mi zpříjemnila konec zimy. 

Jen ta rána bez dárku už teď nejsou, co bývala :D  


P.S.: chcete vědět, co jsem nadělila Lucce já? Mrkněte na #swapsluckou nebo sledujte její blog ;)

7 komentářů:

  1. jůů, samé krásné věcičky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Luci, jsem moc ráda, že se ti dárečky líbily a že je zatím hodnotíš kladně, i co se týče používání.. snad tomu tak i zůstane:)
    Já se na svůj článek o dárečcích od tebe vrhnu, jen co přijedu domů, na konci pracovního týdne by tedy mohl být uveřejněný:))

    OdpovědětVymazat
  3. Tééééda Jahůdko, tys musela být tak hodná! :)))

    OdpovědětVymazat
  4. už na jej blogu som písala, že to je celé super nápad :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš kometář!