pátek 13. března 2015

Lakovna / První OPIčák

Není to tak dávno, co jsem si pořídila na vyzkoušení prvního OPIčáka. Vlastně, ať jsem přesná, rovnou dva. Tohle je ten tmavší.


Nese název Viking in a Vinter Vonderland (NL N49) a pochází z Nordic kolekce. Je to hodně tmavě fialová, na nehtech až nedaleko od černé. Neobsahuje žádné třpytky, ani podobné záležitosti.


Abych řekla pravdu, design OPIčích lahviček se mi vždycky hodně líbil. Je jednoduchý, čistý a praktický. Obsah 15 ml, takže to není žádný drobeček.

Štěteček má plochý, tak akorát široký a perfektně střižený. Dobře se mi s ním pracuje.


Lak je spíše řidší, ale tak akurátně, nikam nestéká. V jedné vrstvě kryje velmi špatně, pro hezký výsledek to chce dvě. Při nanášení druhé je třeba dávat pozor a nepřejíždět 15x po jednom místě, jinak si uděláte do laku světlejší flek a napravit to bude muset další vrstva.

Dobře zasychá a ještě po týdnu jsem neměla na nehtech jediný odštěpek. Pouze ošoupané špičky.


Další zviřátko do rodiny neplánuji, ale když se nějaká OPIčka namane... Ráda ji ubytuji;)

2 komentáře:

  1. Takže kam se na to hrabe miracle gel lak od Sally hansen, že? Ten mám a po týdnu to je znát :( ještě mu dám jednu šanci a když si nešplhne, tak dostane za uši. Určitě na to plánuju recenzi, i když nejsem žádná beauty blogerka, ale na drápy jsem občas zvrhlík! :)

    Žádného "opičáka" nemám a mám nakupovací stopku, protože laků mám až moc a když se do toho přidají laky, co mám se ségrou dohromady, tak to potěš koště. Nemám šanci to vylakovat až do důchodu! :D

    Hrozně se mi líbí ta trvanlivost. Nemám čas, nebo občas náladu si lakovat drápy, takže by se mi hodilo něco, co drží jak přibitý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Miracle gel jsem nezkoušela. On ani tenhle není po týdnu úplně 100%, ale stále bez problému nositelný. A také záleží na tom, co děláš, kdybych pracovala ve kladu a ne v kanclu, vypadal by po týdnu asi taky jinak.

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!