pátek 6. března 2015

Jahoda v Instagramu IX

Únor utekl jako voda a s březnem tu máme opět výcuc z Instagramu.

Začneme, jako již tradičně, jídlem...



No jo no, zase kaše. Oběd z firemní závodky tak fotogenický není, bohužel. Po delší době mi už  chyběla. V Kašmíru mají sice ovesnou kaši také, ale téhle se nepodobá. Je velmi řídká a jedí ji samotnou. Slazenou medem. Moc mi nechutnala.



Žádné další slušné jídlo tady nemám... Jen sladkosti... Divný:)


Vlastně jedno ano. Kde jinde udělat po-indi večírek, než v indické restauraci?


Jedna vzpomínková. Taj Mahal. Za zády.


Po návratu mne taktéž složil v té době kulminující Nars-virus a běžela jsem pro paletku stínů. Dojmy ve zkratce - po prvním použití rozpaky, po třetím nadšení.


Taky jsme zašli do kina. Filmy Kingsman i E.A.Poe: Podivný experiment byly oba skvělé.



Koncem měsíce mi přišel balíček od Lucky. Já jí poslala také jeden. Je v nich hromada dárečků, od 1. do 20. března, na každý den jeden. Inspirovaly jsme se adventním kalendářem a společně čekáme jaro ;) Co jsem dostala můžete sledovat buď přímo na Instagramu, nebo musíte počkat do příště. Co si rozbalila Luci, najdete u ;)



A protože se mi na Instagramu v poslední době pěkně rozrůstáte, slíbila jsem po dosažení 250 odběratelů malou soutěž. Tak kdo má chuť, nechť se přidá.



Něco málo z výletu do Vídně. Vojenské muzeum a parfumerie. Stojan Urban Decay. Přes sklo. V neděli mají totiž všude zavřený.


Ušáčci závěrem...




... a já si jdu hrát...


Mějte krásný víkend a snad nám vyjde to slibované teplo. Já už se těším...


:)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš kometář!