pondělí 9. března 2015

Favoritka

Která je nejlepší z nejlepších? Když se zeptáte muže, řekne vám, že vy. Je rozumný a chce večeři. My ale dnes budeme mluvit o něčem jiném. O paletce očních stínů. Která je momentálně nejlepší pro mne? Kterou bych si ze svojí sbírky vybrala, kdybych si měla ponechat jen jedinou? Nebudu to prodlužovat řečmi typu "mám ráda všechny své děti stejně" a rovnou vám prozradím, že u mne je teď nejnepostradatelnějším kouskem Too Faced Natural Eyes.


Nemůžu říct, že bych ji nosila denně, to ne, na to mám na stolku hraček příliš. Ale pokud nevím co by, automaticky sahám po této plechové krabičce. Pokud chci být za dámu, beru ji, mám-li chuť na hnědou, je jasnou volbou, potřebuji-li vsadit na jistotu, je tu pro mne. A když se mi nechce líčit vůbec, ale přece jen by to nějakou drobnou korekturu vyžadovalo, i v tomto případě je tou pravou.


Stíny jsou v docela pěkné plechové krabičce. Obecně mohu říct, že ze série paletek Too Faced se mi líbí snad nejvíce, jinak ty jejich obaly příliš nemusím. Ale tahle se docela povedla. Velmi snadno se otevírá a uvnitř, pod letáčkem s tipy na líčení, skrývá zrcátko. Jen bych uvítala, kdyby byla trochu menší, mezi stíny je dost zbytečného volného místa. Na cestování by totiž byla ideální, ale její velikost a ne úplně zanedbatelná váha mi to trochu ztěžují.


Paletka obsahuje čtyři matné stíny, tři perleťové a dva s jemnými třpytečkami (ty jsou ale na oku dosti nevýrazné, téměř nejsou vidět). Nejraději mám univerzálního saténového medvídka (Silk Teddy) a klasickou kombinaci Nudie, Cashmere Bunny a Sexpressa. Sledujete ty názvy? (Kdyby kvůli ničemu jinému, tak jen kvůli Cashmere Bunnymu ji prostě musím mít :D )



Stíny používám, stejně jako téměř všechny na podkladovou bázi a drží perfektně. Některé tmavé matně hnědé se trošku hůře rozmazávají do ztracena, ale není to nic hrozného, pořád v rámci mezí spokojenosti. Všechny jsou pěkně pigmentované a dobře se nenanášejí. Matné trochu práší, ale není to nic, s čím bych měla nějaký výrazný problém.


I když se mi obaly ostatních paletek moc nelíbí a navíc pro ně musím až do Prahy, stejně nejspíš této krásce dříve nebo později pořídím nějakou sestřičku. Natolik mě tyhle stíny baví. Nejtěžší asi bude vybrat kterou. Jakou máte vy? Kterou byste mi doporučily?

6 komentářů:

  1. ahoj, krásná paletka, rozhodovala jsem se mezi touto a matte eye a za mne to v tu chvíli vyhrála matte me, říkala jsem si že hnědých stínů mám všude jinde dost.. a ano mám, ale jak píšeš, je tu pro mne a vím, že ji budu chtít pořídit sestřičku a tou bude asi tu co máš ty

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka je to vskutku nádherná! Já ti nedám žádný objevný tip, pro mě zatím vede Naked 2 a nebo mnou sestavená paletka Inglot (ty stíny jsou fakt na jedničku!) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naked mám 1 a 3, dvojku jsem prozatím nějak vynechala :) Pár Inglotích čtverečků bych také našla, ale musím se přiznat, že v poslední době na ně trochu zapomínám. Musím napravit!

      Vymazat

Děkuji za Váš kometář!